Re: Droga DARIO!

Data: 2005-03-30 16:44:23
Temat: Re: Droga DARIO!
Od: Gnój <o...@o...pl>

HardStyler napisał(a):

> A nie mowilem, ze za bardzo sie przejmujesz usenetem? Denerwujesz sie
> tym tak jakby cos od tego zalezalo... Have a nice fun!

A ty kurwa znów z tym samym... Denerwuje się tym jak myśli i tym, że nie
tylko ona ma takie zdanie, i biore to do siebie, bo nie widzę powodów żeby
nie brać, a ty jak chcesz to się dalej baw błaźnie, ale nie zdziw się kiedy
będziesz musiał zmienić tą swoją zajebistą ksywkę kiedy będziesz chciał
pogadać poważnie, bo już teraz nie tylko ja mam cię za tanią pseudo
rozrywkę.

--
Dostaję mało prywatnych mail wiec nie podam GG tylko:
ocenzurowany [na] o2.pl - śmiało!

Skype - kawal_gnoja