Drozdze winne

1. Data: 2006-07-10 08:19:05

Temat: Drozdze winne
Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos wie gdzie w dzisiejszych czasach mozna dostac drozdze winne.
Mam sporo czarnej pozeczki i chcialbym zrobic z tego wino.
A moze nie trzeba zadnych drozdzy?
Czy macie jakies sugestie?

--
Arek

2. Data: 2006-07-10 08:25:42

Temat: Re: Drozdze winne
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy moze ktos wie gdzie w dzisiejszych czasach mozna dostac drozdze winne.
> Mam sporo czarnej pozeczki i chcialbym zrobic z tego wino.
> [...]

mozna dostać praktycznie wszedzie...gdzie sie nie obrócisz są dostepne...od
sklepików ze zdrową zywnoscia po rozmaite idiotenszopy o internecie nie
wspominajac...

wpisz w gugla drożdze winne albo drożdże winiarskie to dostaniesz kupe
linków...

Marek

3. Data: 2006-07-10 10:19:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek wrote:

> Czy moze ktos wie gdzie w dzisiejszych czasach mozna dostac drozdze winne.
> Mam sporo czarnej pozeczki i chcialbym zrobic z tego wino.
> A moze nie trzeba zadnych drozdzy?
> Czy macie jakies sugestie?

Nie trzeba. Owoce maja drożdże na skórce, na wszelki wypadek dorzuć im
garść rodzynek, oczywiscie niesparzonych.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2006-07-10 10:33:10

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał
> mozna dostać praktycznie wszedzie...gdzie sie nie obrócisz są
> dostepne...od
> sklepików ze zdrową zywnoscia po rozmaite idiotenszopy o internecie nie
> wspominajac...

W internecie byloby interesujace gdybym chcial kupic tone tego.
Ja chce po prostu wracajac z pracy dzisiaj wpasc do jakiegos sklepu i kupic
jedna torebke.
Zadnego sklepu ze zdrowa zywnoscia nie znam natomiast przejezdzam kolo Tesco
czy Geant
lub zwyklych sklepow spozywczych. W takich duzych molochach nikt z personelu
nie wie czy i gdzie sa takie drobiazgi tam nie byli mi w stanie wskazac
gdzie jest ryz czy fasola a samemu mozna szukac pol dnia. Dlatego zapytalem
czy moze ktos kupowal i wie na pewno gdzie kupil .

Pozdrowienia
Arek

5. Data: 2006-07-10 10:46:30

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy moze ktos wie gdzie w dzisiejszych czasach mozna dostac drozdze winne.
> Mam sporo czarnej pozeczki i chcialbym zrobic z tego wino.

Geant ma w ofercie, podobnie jak i OBI. W Realu nie widziałem.

DJD

6. Data: 2006-07-10 12:10:17

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zapytalem
> czy moze ktos kupowal i wie na pewno gdzie kupil .

no wiec własnie ..w takim jednym z drugim idiotenszopie organizowane sa
zakatki poswiecone przetworom domowym ... mozna tam kupic i balon ...i
korek...i drożdze ..i instrukcje posługiwania sie rzeczonymi...

Marek

7. Data: 2006-07-10 15:51:08

Od: jasiu p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek napisał(a):

> [...]
> stanie wskazac gdzie jest ryz czy fasola a samemu mozna szukac pol dnia.
> Dlatego zapytalem czy moze ktos kupowal i wie na pewno gdzie kupil .

w marketach (np. w TESCO) drożdże winne są zazwyczaj tam gdzie bakalie
w torebkach, żelatyna itp

jasiu p

PS
albo ja zrobię za za Ciebie zakupy i Ci wyślę ;-)

8. Data: 2006-07-11 07:33:06

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasiu p" <j...@p...onet.pl> napisał

> albo ja zrobię za za Ciebie zakupy i Ci wyślę ;-)
Wielkie dzieki za dobre checi.
Bylem wczoraj w Tesco ale nic takiego nie znalazlem kupilem wiec duza paczke
rodzynek,
podobno dziala rownie dobrze jak drozdze winne.
--
Arek

9. Data: 2006-07-11 10:00:19

Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze ktos wie gdzie w dzisiejszych czasach mozna dostac drozdze winne.
> Mam sporo czarnej pozeczki i chcialbym zrobic z tego wino.
> [...]

Moi rodzice robili kiedys super wino z czarnej porzeczki, a właściwie z tego
co zostało po odciśnięciu z niej soku.
Sok mieszany był w proporcji 1:1 z cukrem i zakręcany był w sloiczkach -
wychodziła z tego super galaretka, nie trzeba tego gotować, tylko wymieszać
i do sloika.
A z fusów robione bylo wino, bez dodatku drożdźy. Bardzo smaczne, miało
piekny kolor.
Galaretkę z soku robiłam - polecam ale do wina sie dopiero przymierzam, może
w przyszłym roku :-)

Monika

10. Data: 2006-07-11 10:07:35

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylem wczoraj w Tesco ale nic takiego nie znalazlem kupilem wiec duza paczke
> rodzynek,
> podobno dziala rownie dobrze jak drozdze winne.
Kiedyś tak - ale to dawno temu , bo wtedy suszono rodzynki w sposób
naturalny . Dziś robi się to ( a konkretnie dosusza) w wysokiej
temperaturze i drożdże mogą tego nie przeżyć . Tu kupisz drożdże
winiarskie wysyłkowo (oraz akcesoria)- sprawdzony i znany produkt ,
bardzo szybko dostarczają nawet najmniejszą ilość :
http://drozdzewiniarskie.pl lub także pod adresem
http://drozdzewiniarskie.webpark.pl

NO REGRET
melon