Drzwi harmonijkowe

1. Data: 2007-04-06 09:45:50

Temat: Drzwi harmonijkowe
Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze ktos polecic jakies sensowne drzwi harmonijkowe, ktore nie rozleca sie
po miesiacu albo inne rozwiazanie w kwestii gdy nie mozna zastosowac
zwyklych otwieranych drzwi.

Pozdrawiam

Arek

2. Data: 2007-04-06 10:02:39

Temat: Re: Drzwi harmonijkowe
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 6, 11:45 am, "Aki" <a...@W...net.pl> wrote:
> Witam,
>
> Moze ktos polecic jakies sensowne drzwi harmonijkowe, ktore nie rozleca sie
> po miesiacu

1500+ zł, robione na zamówienie przez stolarza (dla mnie do firmy były
robione przy bazarze kwiatowym, Warszawa).
Generalnie chodziło o reprezentacyjny wygląd, ale tak czy inaczej to
głupi pomysł bo zajmują dużą przestrzeń w świetle drzwi.

> albo inne rozwiazanie w kwestii gdy nie mozna zastosowac
> zwyklych otwieranych drzwi.
Pytanie dlaczego nie można zastosować zwykłych drzwi?
Problem otwierania drzwi w kuchi (z jednej strony lodówka, z drugiej
zlewozmywak) rozwiązały u mnie drzwi dwuskrzydłowe, te 40 cm się udało
wytworzyć.
Wydaje mi się że lepsze do harmnijkowych są też przsuwane (ale te maja
jeszcze inne wymagania przestrzenne).
Ewentualnie jeszcze są rolety albo inne zasłonki.

--
ZZ@private

3. Data: 2007-04-06 11:07:36

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aki" <a...@W...net.pl> wrote in

> Witam,
>
> Moze ktos polecic jakies sensowne drzwi harmonijkowe, ktore nie
> rozleca sie po miesiacu albo inne rozwiazanie w kwestii gdy nie mozna
> zastosowac zwyklych otwieranych drzwi.

przesuwne?

e-Shrek

4. Data: 2007-04-06 11:07:51

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

jeszcze inne wymagania przestrzenne).
Ewentualnie jeszcze są rolety albo inne zasłonki.

Hmmm..., za 1500 zl. to ja mam drzwi do reszty pokoi:) Nie mozna zastosowac
zwyklych bo nie ma miejsca! Niestety przyszlo mi sie wyprowadzac z wiekszego
do mniejszego (przede wszystkim kuchni) :( Na przesuwne tez nie ma miejsca,
rolety i zaslonki nie wytrzymaja dlugo przy moich dzieciach ale tymi
dwuskrzydlowymi to mnie zainteresowales. Sprobuje pomyslec nad takim
rozwiazaniem.

Pozdrawiam

Arek

5. Data: 2007-04-06 11:09:10