Drzwi harmonijkowe - czarne?

1. Data: 2008-07-12 18:01:52

Temat: Drzwi harmonijkowe - czarne?
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś gdzieś widział w sprzedaży drzwi harmonijkowe w kolorze czarnym?
Ani na Allegro, ani w sklepach akurat czarnych nie ma - przynajmniej ja nie
znalazłem.

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2008-07-12 18:14:00

Temat: Re: Drzwi harmonijkowe - czarne?
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Swoją drogą - czy ktoś może udzielić porady na co zwrócić uwagę wybierając
drzwi przesuwne? czy lepsze takie z prowadzeniem na górze i dole czy
wystarczy tylko na górze?

3. Data: 2008-07-12 20:11:14

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemolo" <p...@g...zmyla> wrote in message
> Swoją drogą - czy ktoś może udzielić porady na co zwrócić uwagę wybierając
> drzwi przesuwne? czy lepsze takie z prowadzeniem na górze i dole czy wystarczy
> tylko na górze?
Jeszcze nie zrobiłem tych drzwi.
Chciałem aby było bez progu - czyli podwieszane u góry.
Takie systemy ma np. Laguna czy Sevroll.
Rozmawiałem z paroma firmami i wszyscy serdecznie odradzali rozwiązanie wiszące
na górze.
Argument ich był taki że niesposób to wyregulować tak aby na dłuższą metę
działało satysfakcjonująco.
Na początku podejrzewałem po prostu strach przed rozwiązaniem nie do końca zanym
ale chyba nie jest tak do końca.
Obciążenia są spore i jestem skłonny uwierzyć że tak może być.
Są rozwiązania z dolna prowadnicą, naprawdę niewielką i to ponoć się sprawdza.
Póki co odpuściłem, mam trochę innych drobiazgów do zrobienia a dzrwi wewnątrz
można zrobić zimą :-)

TomekD

4. Data: 2008-07-13 17:17:43

Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawdza.
> Póki co odpuściłem, mam trochę innych drobiazgów do zrobienia a dzrwi

Piszesz o drzwiach drewnianych czy PCV?

5. Data: 2008-07-13 17:40:37

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszesz o drzwiach drewnianych czy PCV?
Jak złożyłem do treści postu na który odpowiedziałem temat zaczynam się domyslać
że chodzi tylko o harmonijkowe - no to napisałem nie na temat...
- w Lagunie masz albo ramę którą możesz wypełnić czym masz ochotę albo płytę
- w Sevrollu tylko rama
- jak szukasz drzwi wewnętrznych tylko przesuwanych ma coś takiego m.in. Porta
- jak całoszklane też jest polski dystrybutor tylko cena straszy

TomekD

Okapy Globalo - warto? Do zabudowy czy nie?
Mały sejf ścienny
Pozostałości po taśmie ochronnej na drewnianej futrynie drzwi oraz rysa na futrynieWitam,Witam,
Elektroszczotka i odkurzacz
Zgniatarka/prasa do puszek i butelek PET