Drzwi łazienkowe...

1. Data: 2007-02-07 12:29:42

Temat: Drzwi łazienkowe...
Od: Michał 'Aeddin' Ogiński <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zamierzam zrobić wentylację w drzwiach łazienkowych przez podcięcie ich z
dołu nieco wyżej niż pozostałych w mieszkaniu, zamiast wstawiania
standardowych tulei - wymyśliliśmy sobie z Żoną, że wszystkie drzwi będą
identyczne, a wentylację zrobić trzeba. Pytanie: czy takie zabiegi się
stosuje, czy jesteśmy pionierami i w sklepie popatrzą na nas ze
zdziwieniem? Jak to "u ludzi" działa? Ciekaw jestem...
--
Michał 'Aeddin' Ogiński

2. Data: 2007-02-07 13:05:01

Temat: Re: Drzwi łazienkowe...
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał 'Aeddin' Ogiński <N...@g...com> wrote in

> [...]
> stosuje, czy jesteśmy pionierami i w sklepie popatrzą na nas ze
> zdziwieniem? Jak to "u ludzi" działa? Ciekaw jestem...

Zrobic mozesz, tylko pytanie czy bedzie to ladnie wygladalo. Jesli obok
masz tez drzwi to IMO nieszczegolnie.
U mnie problem byl mniejszy bo do lazienki wchodzi sie z dwoch stron, wiec
te drzwi ktore prowadza do sypialni sa bez wentylacji, a tuleki mamy w
tych drugich, ktorych i tak nie widac ;-)

e-Shrek

3. Data: 2007-02-07 13:09:25

Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał 'Aeddin' Ogiński napisał(a):
> Witam,
> zamierzam zrobić wentylację w drzwiach łazienkowych przez podcięcie ich z
> dołu nieco wyżej niż pozostałych w mieszkaniu, zamiast wstawiania
> standardowych tulei
Ja tak miałem w starym budownictwie. Podcięcie w kształcie trapezu. Źle
nie wyglądało.

4. Data: 2007-02-07 13:11:41

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał 'Aeddin' Ogiński" <N...@g...com> napisał w
wiadomości news:i56dxj3q8r51$.11l1enccinukf$.dlg@40tude.net...
> [...]
> stosuje, czy jesteśmy pionierami i w sklepie popatrzą na nas ze
> zdziwieniem? Jak to "u ludzi" działa? Ciekaw jestem...

My tez mamy wszedzie identyczne, ale kupujac juz drzwi zaznaczylismy w
sklepie ze dwoje ma byc do lazienki i wc wiec z wentylacja i tylko jedna
szybka (reszta ma cztery szybki w pionie). Jesli juz macie zakupione drzwi
normalne to wywiercic otwory na dole drzwi i wstawic tam tulejki nie stanowi
przeciez problemu.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2007-02-07 13:26:02

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 7, 1:29 pm, Michał 'Aeddin' Ogiński <N...@g...com>
wrote:
> [...]
> stosuje, czy jesteśmy pionierami i w sklepie popatrzą na nas ze
> zdziwieniem? Jak to "u ludzi" działa? Ciekaw jestem...

U ludzi to zwykle jest tak że drzwi sa robione stylistycznie w
kompletach do różnych rodzajów pomieszczeń.
Kiedyś (bardzo dawno 20+ lat) miałem pełne drzwi w łazience, jako że
szczelina pod drzwiami (przeciez też duża być nie może) nie działała
dobrze to skonczyło się na wierceniu otworów.

--
ZZ@private

6. Data: 2007-02-07 13:50:02

Od: Michał 'Aeddin' Ogiński <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.02.2007 o 14:11:41, ewka napisał(a):
> [...]
> normalne to wywiercic otwory na dole drzwi i wstawic tam tulejki nie stanowi
No właśnie chodzi o to, że drzwi są mało przeszklone (wbrew modzie jaką
ostatnio zauważyłem, chodzi mi o te cztery wielkie poziome prostokąty,
jeden nad drugim) i nie chciałbym ich dodatkowo dziurawić na dole.

--
Michał 'Aeddin' Ogiński

7. Data: 2007-02-07 14:10:09

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał 'Aeddin' Ogiński" <N...@g...com> napisał w
wiadomości news:1ho9x0b7buyno.ylhd8kge0an0$.dlg@40tude.net...

> No właśnie chodzi o to, że drzwi są mało przeszklone (wbrew modzie jaką
> ostatnio zauważyłem, chodzi mi o te cztery wielkie poziome prostokąty,
> jeden nad drugim) i nie chciałbym ich dodatkowo dziurawić na dole.

U nas akurat kwadraty ;)
Moim zdaniem lepiej wygladaja takie tulejki, niz zbyt krotkie drzwi, ale to
juz Twoja decyzja.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2007-02-07 15:04:28

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosuje, czy jesteśmy pionierami i w sklepie popatrzą na nas ze
> zdziwieniem? Jak to "u ludzi" działa? Ciekaw jestem...

Ja tak mam. Tzn. nie krótsze całe drzwi, tylko wycięcie w kształcie
zaokrąglonego trapezu. Wysokość około 2cm. Po 10cm odstępu od krawędzi
bocznych drzwi. Sprawdza się w porządku i IMO wygląda OK

Pozdrawiam
Krzysztof Smyk

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

9. Data: 2007-02-10 21:58:13

Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

niezgodne z przepisami.

w razie wypadku, zapomnij o odszkodowaniu,
a dostaniesz mandat w razie kontroli sprawnosci wentylacji.

200cm2 przewiewu zapewnisz?

Impregnacja naftaliną ?
Zmywarka Amica ZIA 6428 - jakim cudem wchodzi w nią 10 kompl. naczyń?
Plama z pigmentu - HELP
klej, kinkiet , lustro???
Kupno segmentu...