Drzwi na taras - jakie?

31. Data: 2009-01-04 18:28:23

Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:
> Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
>
> Akurat wypróbowaliśmy w sklepie, rozmiar 170 jednego skrzydła.
> Przesuwają się absolutnie bezproblemowo, lekko i zupełnie
> niekłopotliwie.

niemożłiwe 666 twierdzi że strasznei ciezko... ale on ma...

32. Data: 2009-01-04 20:43:50

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

8 skrzydeł.
Co ma i zalety, i wady.
Np. dwuskrzydłowe możesz otworzyć całkowicie na oścież, a z suwanymi tak nie
zrobisz.
Dla odmiany suwane nie majtają się we wnętrzu i 1 z tych 8 wolałbym takie.

Co do lekkości otwierania rozwieranych kontra suwane przykładowo 90x240 cm z litego
drewna weź się kolego poposuwaj ruchem zwrotnym...
JaC

-----

33. Data: 2009-01-04 20:50:32

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> [...]
>
> Co do lekkości otwierania rozwieranych kontra suwane przykładowo
> 90x240 cm z litego drewna weź się kolego poposuwaj ruchem zwrotnym...

no właśnie napisałeś...

drzwi obracane są dość upierdliwe bo zajmuja miejsce, i lubią czasem trasnąć
jak wiatr zawieje.

przesówki nie zajmują miejsca i nie traskają :)

34. Data: 2009-01-04 21:05:11

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To dlaczego nie montujesz takich jako wejsciowych do domu, mieszkania, pokoi czy
łazienek??
BTW w domku to możesz suwaniem drzwi powq...ć co najwyżej swoją rodzinkę (no chyba,
że tesciowa akurat przyjechała, to posuwaj, posuwaj ;)) ale w budynku kilkurodzinnym
to pewnie mozna p.......ca dostać piętro niżej.
JaC
PS. Zaraz zaczniesz tłumaczyc, jakie posuwanie ciche jest, bidaku ;-)

-----

35. Data: 2009-01-04 21:18:48

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> [...]
> dostać piętro niżej. JaC
> PS. Zaraz zaczniesz tłumaczyc, jakie posuwanie ciche jest, bidaku ;-)

jak masz krzykliwą partnerkę to posuwanie może być uciążliwe dla otoczenia
to fakt ;-)

wiesz że miałem zamiar zamontować przesuwne drzwi w kilku pokojach :)

36. Data: 2009-01-04 21:42:46

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zamiarów to ja tez miałem z życiu duzo ;-))
Wniosek z dyskusji: Japonki nie krzyczą ;-))
JaC

-----

> wiesz że miałem zamiar zamontować przesuwne drzwi w kilku pokojach

zmywarka z szybkim programem - bosch czy electrolux
zapraszam na nowe forum dyskusyjne
Miotelka do kurzu
ceny sprzętu AGD
Mop parowy