Drzwi wejsiowe a prawo

21. Data: 2007-06-01 22:32:27

Temat: Re: Drzwi wejsiowe a prawo
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A jak zmusza?
Komornikiem z asystą policji??
JaC

> Wrocławska spółdzielnia "Metalowiec" też zmusza właścicieli mieszkań do przeróbek
drzwi, które ludzie sobie sami
pozakładali tak, że otwierają się na zewnątrz.

22. Data: 2007-06-02 21:01:27

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> ale masz cos na poparcie swoich slow?
> Bo akurat zapisy prawne wcale nie musza potwierdzac tej (niewatpliwie
> slusznej) logiki :)

Czytaj:
http://www.iop.uw.edu.pl/DrogiEwakuacyjne.php
pozdr. Jerzy

23. Data: 2007-06-03 11:55:26

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):
> Czytaj:
> http://www.iop.uw.edu.pl/DrogiEwakuacyjne.php

dobra, zmeczyles mnie ;-)
niech sobie Chris czyta :)

Sierp

24. Data: 2007-06-03 19:02:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> dobra, zmeczyles mnie ;-)
> niech sobie Chris czyta :)

§ 242. 1. Szerokość poziomych dróg ewakuacyjnych należy obliczać
proporcjonalnie do liczby osób mogących przebywać jednocześnie na danej
kondygnacji budynku, przyjmując co najmniej 0,6 m na 100 osób, lecz nie
mniej niż 1,4 m.

2. Dopuszcza się zmniejszenie szerokości poziomej drogi
ewakuacyjnej do 1,2 m, jeżeli jest ona przeznaczona do ewakuacji nie
więcej niż 20 osób.

3. Wysokość drogi ewakuacyjnej powinna wynosić co najmniej 2,2 m,
natomiast wysokość lokalnego obniżenia 2 m, przy czym długość obniżonego
odcinka drogi nie może być większa niż 1,5 m.

4. Skrzydła drzwi, stanowiących wyjście na drogę ewakuacyjną, nie
mogą, po ich całkowitym otwarciu, zmniejszać wymaganej szerokości tej drogi.
pozdr. Jerzy

25. Data: 2007-06-04 09:50:01

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Jerzy Nowak (0...@m...pl) w wiadomości
news:f3psln$mer$1@atlantis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

> [...]
> Pozostałe mieszkania nie mogą mieć drzwi otwierających się na zewnątrz
> ponieważ będą utrudniać ewakuację (ktoś uciekający może na nie wpaść).

________
____________| Tu gdzieś daleko klatka, winada,
schody

|--{~1~]------------------ [~2~]

Tak to mniej więcej wygląda :)

1 - nasze drzwi

2 - drzwi najbliżeszgo sąsiada

Tak więc wedłóg tych przepisów co poniżej jednak można zamieścić bez
problemu drzwi otwierane na zewnątrz. Dzięki za pomoc tewraz tylko pytanie
czy siedeveloper zgodzi czy trzeba poczekać na odbiór i samemu już zamienić
ale tu znowu bez sensu koszta :(

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

26. Data: 2007-06-04 09:51:49

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Chris (a...@a...pl) w wiadomości
news:f40n8a$m9t$1@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

___________
____________|

coś mi obrazek połamało wcześniej

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Klima przenośna ze SPLITEM
Materac i stelaz do lozka
Nasiona trawy - jakie ?
fitlr do wody a przerwa w użytkowaniu