Drzwi z bulajem

1. Data: 2003-08-04 16:18:34

Temat: Drzwi z bulajem
Od: "JB" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby polecic mi firmę produkującą drzwi (łazienkowe) z bulajem.
W miarę możliwości tanszą niż Interdoor.

1. Data: 2003-08-12 09:33:36

Temat: Re: Drzwi z bulajem
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JB" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś mógłby polecic mi firmę produkującą drzwi (łazienkowe) z
bulajem.
> W miarę możliwości tanszą niż Interdoor.
he..he...
dwa miesiace temu temat drazyłem
ogładałeś te drzwi interdooru w realu ??
ja obejrzałem, ten ich bulaj to ci kazdy ślusarz zrobi za siakies
drobne pieniadze
huck

1. Data: 2003-08-31 18:44:16

Od: "Magdalena Krysa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JB" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś mógłby polecic mi firmę produkującą drzwi (łazienkowe) z bulajem.
> W miarę możliwości tanszą niż Interdoor.

mozesz pokombinowac i kupic zwykle drzwi i sam wprawic prawdziwy bulaj
kupiony osobno, szukaj po prostu na stronkach ze sprzetem zeglarskim (ale
ostrzegam, to sa drogie tajle! tez zalezy, czy mosiezne, czy z nierdzewki)
--
Zolwica

Jacob Delafon - opinie?
BLAT na barek , WIELKI problem