Drzwi z drewna wiśniowego w mieszkaniu [dylematy]

1. Data: 2004-04-13 23:17:52

Temat: Drzwi z drewna wiśniowego w mieszkaniu [dylematy]
Od: "Krzysiek Supera" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem właśnie na początku remontu mieszkania (3 pokoje, sześćdziesiąt pare
metrów) i stoję przed dylematem - jakie wybrać drzwi wewnętrzne.
W sypialni i w salonie będą meble wiśniowe (drewno, nie kolor :) zatem
drzwi, które łączą te pomieszczenia mogą śmiało być zrobione z drewna
wiśniowego. A skoro drzwi z salonu do sypialni wiśniowe, to i z salonu do
przedpokoju wiśniowe. [I teraz się zacznie] W przedpokoju są także drzwi do
pokoju do pracy, do toalety i do łazienki. I tu pojawia się problem, bo
docelowo meble w pokoju do pracy będą w całości z jasnego drewna
brzozowego - czy to nie będzie zbytnio kolidować? Przyjąłem też że do
łazienki (biało-ciemnoniebieska) i do toalety (biało-żółta) drzwi wiśniowe
będą pasować.
Dodam, że ściana przedpokoju nie będzie biała oraz że białych drzwi nie
chcemy.

Czy jest może ktoś, kto ma w domu/mieszkaniu drzwi z drewna wiśniowego i ma
jakieś cenne uwagi dla mnie? Fotki także mile widziane - podobnie jak adresy
dobrych i tanich :) sklepów z nienajgorszym wyborem drzwi z drewna
wiśniowego.

Pozdrawiam

Krzysiek Supera

PS. Że też ludzie o tej porze takie długie i uciążliwe posty produkują :D

1. Data: 2004-04-14 06:45:18

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek Supera" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> docelowo meble w pokoju do pracy będą w całości z jasnego
> drewna brzozowego - czy to nie będzie zbytnio kolidować? [...]

Nie. Będzie piętknie. Brzoza przecudnie się komponuje z wszelkim drewnem o
ciepłym, czerwonawym odcieniu, a wiśnia taki właśnie ma. Dla uściślenia -
wiśnia typu "to, na co w sklepach meblowych mówią wiśnia" (czyli raczej
ciemne drewno z czerwonawopomarańczowym odcieniem) czy wiśnia typu "to, na
czym w czerwcu siedziało stado szpaków" (bo to, IIRC, znacznie jaśniejsze)?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-04-14 20:19:43

Od: "Krzysiek Supera" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c5iml4$hms$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Krzysiek Supera" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie. Będzie piętknie. Brzoza przecudnie się komponuje z wszelkim drewnem o
> ciepłym, czerwonawym odcieniu, a wiśnia taki właśnie ma.

Ufff :)

> [...]
> ciemne drewno z czerwonawopomarańczowym odcieniem) czy wiśnia typu "to, na
> czym w czerwcu siedziało stado szpaków" (bo to, IIRC, znacznie

Ma być wiśnia - czyli takie coś co będzie pasowało do mebli Bo Koncept,
fornir wiśniowy :) A co znajdę - się okaże :P

Pozdrawiam

Krzysiek Supera
www.warszawazaoknem.prv.pl

1. Data: 2004-04-15 06:24:20

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]takie coś co będzie pasowało do mebli Bo Koncept,
> fornir wiśniowy :) A co znajdę - się okaże :P

W każdym razie ciemne. No to z brzozą - sam mniut :)

Pozdrawiam
Hanka, wielbicielka podobnych połączeń
--
Hanka Skwarczyńska