Farba winylowa - jak usunąć

1. Data: 2004-04-13 20:14:03

Temat: Farba winylowa - jak usunąć
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Pierwsze "farbiane" zakupy za mną - można o nich i dylematach z nimi
związanymi poczytać w wątku pt. "Jak to jest z czerwonymi i
kafelkowanymi blatami kuchennymi ?" zapoczątkowanym 8 marca br.

Jeden z nierozwiązanych dylematów jest następujący. Dulux - bowiem na
farby tego producenta się zdecydowałem - oferuje emulsję wewnętrzną
Vinyl Soft Sheen jest to tzw. farba winylowa o podwyższonej odporności
na zmywanie/szorowanie - tak mnie poinformowali pracownicy Castoramy
(zamierzam nim pomalować kuchnię). Jeśli tak jest w istocie czy ktoś z
Was Szanowni Grupowicze ma doświadczenia związane z usuwaniem tego typu
farby z tynku gipsowego ? Obawiam się, że za jakiś czas zostanę z ręką w
nocniku (czytaj: farbą na ścianie ;-) ) gdy będę chciał farbę usunąć.

A może ktoś tą farbę stosował i ma jakieś uwagi na plus lub minus dla niej ?

Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi/uwagi.

Przepraszam jednocześnie, ale głos w zapoczątkowanej niniejszym dyskusji
będę mógł zabrać dopiero w sobotę.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński