Dulux - Once

1. Data: 2002-10-22 17:55:20

Temat: Dulux - Once
Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrząc na ścianę pod kątem ostrym widzę smugi (różnej szerokości)
błyszczące i matowe.
Natomiast patrząc prostopadle nie widać nic.

Gdzie został popełniony błąd? Jaki? Może ściana została źle przygotowana?

Karol

1. Data: 2002-10-23 05:04:31

Temat: Re: Dulux - Once
Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Natomiast patrząc prostopadle nie widać nic.
>
> Gdzie został popełniony błąd? Jaki? Może ściana została źle przygotowana?

gruntowałeś?
ja gruntowałem unigruntem i też mam smugi...
a próbowałem zamalować 3xdekoral akrylit w i na koniec 1xdulux once
nadal są smugi
przyzwyczaiłem się...

--
pzdr

K S X
k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
GG: 490364

1. Data: 2002-10-23 07:13:38

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patrząc na ścianę pod kątem ostrym widzę smugi (różnej szerokości)
> błyszczące i matowe.
> Natomiast patrząc prostopadle nie widać nic.
A czy przypadkiem nie malowałeś farbą mocno nasyconą barwnikiem, ciemną?
Wiem od fachowców z mieszalni farb, że taki niepożądany efekt powstaje
właśnie przy nasyconych kolorach, bez względu na to z jakiej firmy pochodzi
baza. Farba na ścianie zachowuje się jakby była 'aksamitna' - są jaśniejsze
i ciemniejsze smugi.
Słyszałam również (ale to już od laika ;)) że Duluxem powinno się malować
rozprowadzając farbę tylko w jedną stronę, nie przejeżdżając walkiem czy
czym tam w obu kierunkach. Może coś w tym jest???
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-10-23 07:19:09

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> gruntowałeś?
> ja gruntowałem unigruntem i też mam smugi...

Sam nie malowalem.
Ekipa sciane przygotowala raczej dobrze.
Co ciekawe przy malowaniu Duluxem-Kolory Świata nie ma tego problemu.

> a próbowałem zamalować 3xdekoral akrylit w i na koniec 1xdulux once
> nadal są smugi
> przyzwyczaiłem się...

Nie mam innego wyjscia.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-10-23 07:26:20

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A czy przypadkiem nie malowałeś farbą mocno nasyconą barwnikiem, ciemną?

Dla mnie to sa jasne kolory:
- piasek z wyspy Bali
- kość słoniowa
- wspaniałe słońce

> [...]
> rozprowadzając farbę tylko w jedną stronę, nie przejeżdżając walkiem czy
> czym tam w obu kierunkach. Może coś w tym jest???

Kombinowali (malarze) juz na kilka sposobow. Osiagaja coraz lepszy efekt.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-10-23 15:33:18

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> Natomiast patrząc prostopadle nie widać nic.
>
> Gdzie został popełniony błąd? Jaki? Może ściana została źle przygotowana?

Jesli juz jakis to moze to, ze patrzysz pod katem. Patrz caly czas
prostopadle to smug nie bedzie :))))

vpw

1. Data: 2002-10-24 11:27:45

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@s...org> napisał w wiadomości
> "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

> Jesli juz jakis to moze to, ze patrzysz pod katem. Patrz caly czas
> prostopadle to smug nie bedzie :))))

Będę tak robił :-)

Karol

1. Data: 2002-10-24 16:22:14

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Oct 2002 09:13:38 +0200, "Kvenmadur"
<k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>baza. Farba na ścianie zachowuje się jakby była 'aksamitna' - są jaśniejsze

Malowaliśmy mieszkanie Tikkurillą z mieszalni (kolorki różne, ciemne i
jasne). Nie ma żadnych smug, ścianki wyglądają idealnie, malowane były
2 razy. Farbki były nie tanie, ale chyba i tak tańsze od Duluxa, a
efekt jest zachwycający. Polecam
Eulalka

1. Data: 2002-11-02 21:11:07

Od: "Dry" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozprowadzając farbę tylko w jedną stronę, nie przejeżdżając walkiem czy
> czym tam w obu kierunkach. Może coś w tym jest???

Ja malowałem ostatnio jakąś autorską produkcją Obi na kolor
ceglastoczerwony. Miało być 1 raz a było 3 ale po każdym nabierałem
dośiadczeń i okazało się że bez smug da się pomalować tylko jak najmniej
dociskając wałek, ostatecznie ściana z baaaardzo nasyconym kolorem wygląda
wprost idealnie, ale moje nerwy odpoczywały chyba z tydzień.

Pozdrawiam
Dry

1. Data: 2002-11-02 22:09:09

Od: Magda <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Powtorzylam twoje slowa u przedstawiciela DULuxa na 3miasto i Pan mi
powiedzial,ze albo miales zle przygotowana sciane do malowania,albo
uzywales zlego walka.
Tymi farbami podobno maluje sie inaczej niz "zwykla" farba.
Pan malarz, ktory maluje mi mieszkanie rowniez to
potwierdzil.Zdecydowalam sie na zakup tej farby min dlatego,ze jest to
jedyna firma ,ktora oferuje probki, ktore mozna wyprobowac.
Zakupilam duluxa pastelowy fiolek i jestem bardzo zadowolona z koloru.
Pozdro
magda

Karol napisał(a):

> [...]
> Natomiast patrząc prostopadle nie widać nic.
>
> Gdzie został popełniony błąd? Jaki? Może ściana została źle przygotowana?

Skórka ekologiczna
Sztuka uzytkowa
Mieszkanie do wynajęcia WAWA
ksiazeczka mieszkaniowa