"Dupek" - definicja terminu...

21. Data: 2007-12-28 13:21:00

Temat: Re: "Dupek" - definicja terminu...
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" fl253a$cel$...@a...news.tpi.pl

> zawieszenie własnej wartości pomiedzy 0 a 1
> w bliżej po przecinku nieznanym przedziale.

> W twoim przypadku albo oscylacje wokół wartości "0", albo ruchy Browna wokół tegoż.

I wszystko jasne, czyli (przepraszam) bredzisz.

Uzasadnienie smutnego wyroku:

Oscylowanie oznacza kiwanie się wokoło czegoś. Oscylowanie wokoło
zera oznacza przyjmowanie wartości nieco większych od zera i nieco
mniejszych od zera. (choć nie wiadomo, co to znaczy 'nieco mniejszy'
i 'nieco większy' -- być może 1000 to też 'nieco') Coś wg Ciebie
przyjmuje wartości tylko z przedziału (0,1) i jednocześnie przyjmuje
wartości z przedziału (-nieskończoność, +nieskończoność)... Albo
inaczej -- coś wg Ciebie przyjmuje wartości tylko z przedziału (0,1)
i jednocześnie przyjmuje wartości ujemne... I jeszcze inaczej -- coś
wg Ciebie przyjmuje wartości tylko dodatnie i jednocześnie przyjmuje
wartości ujemne...

--
.`'.-. ._. .-.

22. Data: 2007-12-28 17:30:16

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:fl3b8b$jf6$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
> i jednocześnie przyjmuje wartości ujemne... I jeszcze inaczej -- coś
> wg Ciebie przyjmuje wartości tylko dodatnie i jednocześnie przyjmuje

Coć ci się pokićkało - oscylacja to wartość przybierająca stany naprzemian
stron pewnej osi. Natomiast ruchy Browna wokół punktu zwanego "zerem" to
dowolne miejsca wokół tego punktu na płaszczyźnie lub w przestrzeni - nie
chce mi się bełtać na te tematy - więc przedstawiłem bardzo prościutki opis.

23. Data: 2007-12-28 17:47:10

Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" fl3c6h$k02$...@n...news.tpi.pl

> Coć ci się pokićkało - oscylacja to wartość przybierająca stany naprzemian
> stron pewnej osi.

Czyli czasami ujemne, czasami dodatnie.
(gdy oscyluje się wokoło zera w liczbach rzeczywistych)

> Natomiast ruchy Browna wokół punktu zwanego "zerem" to
> dowolne miejsca wokół tego punktu na płaszczyźnie lub w przestrzeni - nie

Tu mamy oś liczbową, więc ta przestrzeń jest jedowymiarowa.
Płaszczyzna też ma tu tylko jeden wymiar. W liczbach
zespolonych mielibyśmy płaszczyznę.

> chce mi się bełtać na te tematy - więc przedstawiłem bardzo prościutki opis.

Tu nie ma co bełtać. Dziedzina (0,1) nie obejmuje liczb ujemnych, czyli bredzisz.

Nadto stawiasz przecinek przed 'albo', co oznacz, że używasz dopowiedzenia
(kontekst zresztą to potwierdza) a ruchy Browna to coś innego niż oscylacja,
chyba, że oscylacja złożona z wielu oscylacji. :)

IMO jesteś pustogłowcem. :) (głąbem) Jeśli na dodatek masz jakieś stanowisko
odpowiedzialne -- strzeż Boże Twe dzieci przed tym głąbem, co się zowie Panslavista.

Masz dziurawe myślenie, choć używasz mondrych słów.

LC

24. Data: 2007-12-28 18:43:41

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message

Znaczenie słowa leszek - oszust. Nie ja wyznaczałem dziedzinę (0,1), na
dodatek wartości mogą być np.z przedziału -0,00000001, 0,00000001 i nawet o
niej nie wspomniałem. A dupki jak to dupki - czasem zrobią coś pozytywnego,
czasem napaskudzą - leszki jedne.

25. Data: 2007-12-28 18:53:33

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" fl3gg6$t6l$...@n...news.tpi.pl

> Znaczenie słowa leszek - oszust. Nie ja wyznaczałem dziedzinę (0,1),

Zaakceptowałeś milcząco tę dziedzinę.

"Panslavista" fl253a$cel$...@a...news.tpi.pl

> zawieszenie własnej wartości pomiedzy 0 a 1
> w bliżej po przecinku nieznanym przedziale.

A wyznaczył ją Sky.

LC

26. Data: 2007-12-28 19:39:33

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:fl3gnm$gmo$1@inews.gazeta.pl...

> "Panslavista" fl3gg6$t6l$...@n...news.tpi.pl

> Zaakceptowałeś milcząco tę dziedzinę.
>

> "Panslavista" fl253a$cel$...@a...news.tpi.pl

> A wyznaczył ją Sky.
>
> LC

Mnie nie interesowały wasze załozenia teoretyczne, a dupkowatość, wtedy
tylko skaja... Przybywa do szeregów chętnych...

27. Data: 2007-12-28 21:29:18

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" fl3jfv$8pp$...@a...news.tpi.pl

> Mnie nie interesowały wasze załozenia teoretyczne,

Nie wasze, lecz Twoje i tego, kto nazywa się Sky.

> a dupkowatość, wtedy tylko skaja...

> Przybywa do szeregów chętnych...

Kto przybywa i dokąd przybywa?

--
.`'.-. ._. .-.

28. Data: 2007-12-29 01:01:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek" napisał w wiadomości

> [...]

> Panslavista.

> Masz dziurawe myślenie, choć używasz mondrych słów.

Oryginalne życzenia sobie składacie noworoczne i to na dość istotny życiowo
temat dotyczący ruchu. ;D

michał

29. Data: 2007-12-29 03:14:27

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"michal" fl46a3$b52$...@i...gazeta.pl

> Oryginalne życzenia sobie składacie noworoczne i to na dość istotny życiowo
> temat dotyczący ruchu. ;D

Pomyliły Ci się posty, bo tutaj nikt nikomu niczego nie życzył.

lc

30. Data: 2007-12-30 20:16:25

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" fl1fd0$spb$...@n...onet.pl

[..]

: Dupek... ;P

Ja już się gubię... Pewnie to z powodu tego zerwanego ścięgna prostownika...

Ty nazywasz się Sky czy Dupek? ;)

--

Chiron promuje Międzyduchowość! ;)
Świadoma wola jest złudzeniem? - Skąd się...
Re: lecytyna z punktu widzenia medycyny
Tym...
I jak zwykle...