Durnie....

11. Data: 2009-01-29 23:37:11

Temat: Re: Durnie....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 00:32:53 +0100, jadrys napisał(a):

> To Bluzgacz jest ona??

O matko, przecież zwracam się w formie żeńskiej do Ciebie (przyjęłam, że
jetsę kobietą, bo nie pamietam dobrze, czy się okresliłaś wcześniej
inaczej), i w dodatku z użyciem (cytująco) okreslenia DEBIL, jakim obdarzył
zbiorczo wszystkich tutaj Bluzg :-)
Na tej samej zasadzie, jak Ty zacytowałas "trollicę". Nie żebyś mnie
chciala obrazić, prawda? - ja Ciebie też nie.
Dokładnie widać, że Bluzg to osoba chora psychicznie, bo myśli absolutnie
nieracjonalnie: zwracając się do swoich potencjalnych poklaskujących per
"debile" :-D

12. Data: 2009-01-29 23:37:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 00:37:11 +0100, Ikselka napisał(a):

> O matko, przecież zwracam się w formie żeńskiej do Ciebie (przyjęłam, że
> jetsę

jesteś

13. Data: 2009-01-30 00:39:15

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <i...@w...pl> napisał(a):

> No ale to przecieĹź ty najwiÄ&#65533;cej z tÄ&#65533; trolicÄ&#65533;" rozmawiasz..

Odpowiedz: czy ty jestes slepy czy pokurwiony?
Rozmawiam z nia tak jak cala reszta pierdolony kretynie?
Wymieniam z nia nic nie wnoszace uwagi itp?
No chocby tak jak ty w tym watku, gdzie sobie gaworzysz jak typowa baba
pozwalajac sie trollowi rozwijac, bo dzieki tobie zasmiecil grupe kilkoma nic
nie wnoszacymi postami na swoj temat miedzy innymi.
Czy zauwazyles, ze dales sie wlasnie kretynie wyruchac i wkrecic w te gre?
Gratuluje, jestes frajerem i meska pizda.
Dziekuje za uwage.

14. Data: 2009-01-30 05:49:50

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 01:39, "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> Czy zauwazyles, ze dales sie wlasnie kretynie wyruchac i wkrecic w te gre?
> Gratuluje, jestes frajerem i meska pizda.

Pajac i kukla. Chcąca koniecznie zaistnieć. I biedaczyna - nic ci nie
wychodzi, kazdy ma cię w bardzo głębokim poważaniu.

15. Data: 2009-01-30 08:10:12

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

> Pajac i kukla. Chc=B1ca koniecznie zaistnie=E6. I biedaczyna - nic ci nie
> wychodzi, kazdy ma ci=EA w bardzo g=B3=EAbokim powa=BFaniu.

Witam naczelnego pojeba.
Jak zwykle wypisujesz bzdury i nic nie wnoszace klamstwa, ale to norma u
ciebie zaklamana babo.
Nie musze tu zaistniec, bo jestem w usenecie kilka razy dluzej od ciebie
kretynie. To ty popierdolony przyglupie starasz sie zaistniec, wypierdalajac
swoje zalosne posty o swoim nieudanym zyciu itp bzdetach, a do tego myslisz,
ze ktos bedzie te chujnie komentowal. Jak widac jest inaczej.
Zenujacym jestes pajacem.

Bluzgacz

16. Data: 2009-01-30 09:04:28

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Dziekuje za uwage.

Ależ nie ma za co.. Zawsze do usług..

17. Data: 2009-01-30 09:05:55

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> jesteś

Nie, nie jestem.. :-P

18. Data: 2009-01-30 09:06:11

Od: Baseciq <n...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 00:19:46 +0100, Ikselka napisał(a):

> Wytrwałością i pracą...
> :-DDD

Geez, tnijcie cytaty...

19. Data: 2009-01-31 17:04:26

Od: ssaa <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> [...]
> jej zyciu a wy to lykacie jak gwiazdy porno lykaja lakse podczas gang
> bangu.
> Nie szkoda Wam tej wartosciowej grupy na jedna przyglupia przyblede z
> podkieleckiego wygnajewa?
> Moze przydalby sie bojkot tej debilki, a moze po prostu od kazdego
> pare bluzgow, mieszania z blotem i zrobi sie przyjemnie, kiedy
> pozbedziemy sie tego trolla, ktory rozpierdala kazde miejsce w
> usenecie, gdzie sie pojawi.
>
> PS. To samo odnosi sie do innego kretyna, ktory rowniez szcza
> szczegolami dotyczacymi jego prywatnego zycia i WCIAZ rowniez mowi o

hamie topie tszeba doktora//

No to ryba...
Thai style
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...
Przygotowanie wedliny na zimno - kilka pytan
Co do kanapek?