Duszone zeberka

1. Data: 2004-01-04 12:03:36

Temat: Duszone zeberka
Od: "Trepczyk Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

W tygodniu mam zamiar zrobic zeberka.Potrawa ta "chodzi za mna" od pewnego
czasu.Robilem juz kilka razy w sposob zwyczajny czyli solilem, pieprzylem,
smazylem na patelni a potem dusilem z cebulka pod przykryciem z dodatkiem
wody.
Tym razem chce zrobic w jakis wyjatkowy sposob i szukam odpowiedniego
przepisu.Na "googlach" nic nie znalazlem i w archiwum grupy tez nie (moze
zle szukalem).Gdyby ktos z grupowiczow podpowiadzial jakis przepisik bylbym
wdzieczny.

Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2004-01-04 14:30:06

Temat: Re: Duszone zeberka
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trepczyk Stanislaw" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Gdyby ktos z grupowiczow podpowiadzial jakis przepisik bylbym
> wdzieczny.

Takie cudo?
http://glinki.com/?l=gcTu

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2004-01-04 14:38:27

Od: "Noth" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przepisu.Na "googlach" nic nie znalazlem i w archiwum grupy tez nie (moze
> zle szukalem).Gdyby ktos z grupowiczow podpowiadzial jakis przepisik

Witaj!
Polecam adresik http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=691 przepis
sprawdzony a efekt koncowy mmmmmmmmmm, palce lizac.
Noth

1. Data: 2004-01-04 19:15:43

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis , który przytoczył Adamo 2 , jak dla mnie jest błe (sorki). Od Twojego
postu "chodzą" za mną moje żeberka, ale akurat w moim sklepie żeberek nie było,
więc muszę poczekać... Ale przepis podać mogę. Wypróbowany po wielokroć.
Pasemka żeberkowe dzielę na kawałaki, no, mniej więcej po 3 kostki na porcję (
ale również można piec w całości, na tyle na ile się zmieści w brytfance bez
zawijania). No. Więc. Te żeberka podzielone lub nie nacieramy nacierką.
Nacierka składa się z: zmiażdżony czosnek, sól ,majeranek. Ze z tych (to z
języka moich dzieci) składników robi się pastę i nią naciera się żeberka. Po
czym wkładam je dość ciasno do torebki foliowej (a fuj, rzekną ortodoksi) i tak
sobie leżą na dnie lodówki do następnego dnia albo i popołudnia. Rozgrzewam
piekarnik. Na dno brytfanki daję szklankę (no, mniej więcej) wody, wkładam
żeberka i piekę odkryte, aż się upieką - mniam, mniam
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-01-04 19:32:40

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przepis , który przytoczył Adamo 2 , jak dla mnie jest błe

Bez wątpienia jest dość dziwny;)) Ale smakuje całkiem dobrze...

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2004-01-05 01:23:27

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez wątpienia jest dość dziwny;)) Ale smakuje całkiem dobrze...
====
Żeberka mają same w sobie tak znakomity i wyraźny smak, że podpierać go
chemią może tylko kompletna noga.

waldek
====

1. Data: 2004-01-05 01:50:54

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> ====
> Żeberka mają same w sobie tak znakomity i wyraźny smak, że podpierać go
> chemią może tylko kompletna noga.

ee tam, przesadzasz, faktycznie przepis jest dziwny, ale takie dziwolągi też
mogą smakować niezależnie od nóg czy innych kończyn;)) Zresztą najbardziej
mi pasują żeberka grilowane.

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2004-01-05 10:51:44

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ====
> Żeberka mają same w sobie tak znakomity i wyraźny smak, że podpierać go
> chemią może tylko kompletna noga.

Nie rozumiem Twojej wypowiedzi. W końcu - on Cię na siłę nie karmi tymi
żeberkami, tylko podaje swój przepis na nie.
Wydawało mi się, że o gustach się nie dyskutuje...

pozdrawiam, misiczka

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-01-05 11:28:02

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydawało mi się, że o gustach się nie dyskutuje...
====
Nie chodzi o gust, tylko o jego brak. Wiele potraw można zrobić używając
wyłącznie/jako głównego skaładnika/dodatku (niepotrzebne skreślić)
vegety/kucharka/przyprawy kamis/kostki rosołwej (niepotrzebne skreślić).
Nie na tym polega dobra kuchnia, aby brak czasu, umiejętności lub smaku
rekompensować uniwersalnym preparatem smakotwórczym. Można oczywiście to
robić, ale po co takie przepisy wkładać od razu na pl.rec.kuchnia? Każdy
może je sobie sam przeczytać na opakowaniach owych preparatów.
Oczywiście nikomu nie zabraniam publikowania tu takich przepisów, ale sobie
nie zabraniam uszczypliwości w stosunku do ich autorów.

waldek - zaciekły wróg vegety.
====

1. Data: 2004-01-05 11:33:06

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisal(a):

>waldek - zaciekły wróg vegety.

Wrogiem vegety nie jestem, ale od dluzszego czasu nie stosuje jej
;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

wybor agd -pomocy