Re: Dużo ruchu a waga ani drgnie :]

From: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dużo ruchu a waga ani drgnie :]
Date: Mon, 19 Apr 2004 11:46:20 +0000 (UTC)

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> Wprawdzie dopiero od 3 dni, ale czas spędzam na rowerze, robiąc 30-40 km, w
> różnym terenie (zdarza się, że rower muszę pchać, bo nie mam siły wjechać
> na wzniesienie). Jem niewiele (ruch jakoś nie napędza mi głodu, dziwne to
> nawet). Dostaję niezły wycisk ;) Dodatkowo po takiej wyprawie idę na basen.
> Spodziewałam się, że waga spadnie przynajmniej na początku, że po tych 3
> dniach ubędzie chociaż 0,5 kg, a tu nic, waga ani drgnie !
> Nie uważacie, że to trochę... nie fair ? :]

Jesli przy tak duzym wysilku nie czujesz glodu to napewno zuzywasz wlasna
tkanke tluszczowa. Jedz jeszcze mniej, ale zjadaj ilosc protein odpowiednia
dla twojej jak by to powiedzieli opty:-) " wagi naleznej". Wyeliminuj
tluszcze nasycone i spozywaj tylko do dwoch lyzek stolowych oleju z oliwek i
lyzeczke od herbaty oleju lnianego. Produkty bialkowe tylko chude.
Zjadaj duzo salaty i roznorodnych warzyw o niskim IG. Najlepiej jest
prowadzic dziennik i wszystko notowac co sie je i co sie robi. Warzyc sie
nalezy raz na tydzien, jesli podlamuje cie brak widocznych efektow przy
warzeniu codziennym. Bezpieczny ubytek tygodniowy powinien byc w granicach
0,5 do 1 kg.
Nie przejmuj sie tym ze moze zjadasz za malo kalorii:-) Ty ich masz duzo w
swoim organizmie:-) Ponadto nagromadzilas je dlatego, ze masz prawdopodobie
mniejsze zapotrzebowanie kaloryczne, bo swietnie asymilujesz i przyswajasz
to co zjadasz.
Nalezysz wiec do tych co musza baaardzo duuuzo sie ruszac jesli sobie
pofolguja z jedzeniem. Acha, zastosuj witaminy kompl B oraz
mineralu : Mg i Ca w dawkach zalecanych w normach.
Napewno schudniesz jesli bedziesz wytrwala. Jesli nadal beda problemy
poszukaj dobrego lekarza aby cie przebadal (endokrynologicznie) oraz dobrego
dietetyka. Jesli np. grmadzisz nadmiar wody to albo potrzebujesz wiecej
wit B6 (niektorzy ludzie potrafia nagromadzic do kilkunastu kg nadmiernej
ilosci wody w organizmie)lub masz wysokie poziomy insuliny i jednoczesnie
estrogenu. Tarczyca tez moze nie byc wystarczajaco sprawna przy takich
problemach. Warto wiec to sprawdzic.
pozd, anna