Duzo snu = zmeczenie?

1. Data: 2001-12-23 10:41:45

Temat: Duzo snu = zmeczenie?
Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie cos, bo zaczyna to byc juz dla mnie uciazliwe.
Codziennie spie po 10-12 godzin i jak sie budze to czuje
sie jeszcze bardziej zmeczony niz jak sie kladlem. zeby
dojsc do siebie musze wypic mocna kawe. Czemu tak? Przeciez
niby im wiecej snu tym lepiej. Mam 25 lat.
--
lex

2. Data: 2001-12-23 15:01:15

Temat: Re: Duzo snu = zmeczenie?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek A. Szczepanowski" napisał(a):

> [...]
> dojsc do siebie musze wypic mocna kawe. Czemu tak? Przeciez
> niby im wiecej snu tym lepiej. Mam 25 lat.

Kup sobie w aptece Melatoninę i zażywaj godzinę przed pójściem spać.

--
Kaja

3. Data: 2001-12-23 16:00:27

Od: n...@p...onet.pl (Mirek) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zmeczony niz jak sie kladlem. zeby dojsc do siebie musze wypic mocna
> kawe. Czemu tak? Przeciez niby im wiecej snu tym lepiej. Mam 25 lat.

Ja bym podejrzewal depresje z niedoboru swiatla. Zmus się od czasu do
czasu do spaceru - szczególnie w sloneczny dzien. Powinno pomoc.
Pozdrawiam
Mirek

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]

4. Data: 2001-12-23 16:32:48

Od: s...@p...onet.pl (Stokrota) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dojsc do siebie musze wypic mocna kawe. Czemu tak? Przeciez
> niby im wiecej snu tym lepiej. Mam 25 lat.
Niekoniecznie. Znam ludzi,którzy spia po 5 godzin i wstaja wypoczeci. Byc
moze Ty masz wlasnie za duzo snu? Osobiscie polecam spanie w chlodzie i maly
wysilek fizyczny przed zasnieciem. I koniecznie - stala pore chodzenia do
lózka i pobudki. Pozdrawiam. Stokrota

--

Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]

5. Data: 2001-12-23 18:05:20

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek napisał(a):

> Ja bym podejrzewal depresje z niedoboru swiatla. Zmus się od czasu do
> czasu do spaceru - szczególnie w sloneczny dzien. Powinno pomoc.

To musi chyba poczekać sobie do lata ? :-))))

--
Kaja

6. Data: 2001-12-23 20:10:03

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...
> To musi chyba poczekać sobie do lata ? :-))))
>
> --
> Kaja

a moze po prostu solarium?
mnie zawsze pomaga
Anyia

ps. wiem wiem - to takie "niemeskie" ;-)))))))))

7. Data: 2001-12-23 23:44:42

Od: "'Raf256' Rafal Maj" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ula p. <u...@w...pl> wrote in news:a05j05$mev$3@kujawiak.man.lodz.pl:

> czytałam kiedyś artykól (Rzeczpospolita), że zbyt duża ilośc snu
> powoduje właśnie zmęczenie!

tak, to jest prawda

--
Raf256
,--, _ ,- _ _ _
|,-'`_|_|_ `_||_'|_' r...@g...pl
| `\|_| | |_,,_||_|

8. Data: 2001-12-24 03:39:14

Od: ula p. <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek A. Szczepanowski wrote:

> [...]
> niby im wiecej snu tym lepiej. Mam 25 lat.

czytałam kiedyś artykól (Rzeczpospolita), że zbyt duża ilośc snu powoduje

ula p.
Łódź

9. Data: 2001-12-26 01:21:56

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "'Raf256' Rafal Maj" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> tak, to jest prawda

mieszkasz z ulą.p?
Skąd wiesz, że prawdą jest, że czytała artykuł w Rzeczpospolitej?

MSPANC

Pozdrówka
Tatiana

10. Data: 2001-12-29 22:48:49

Od: "Marcin Roszkowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moj kolega duzo spal i byl ciagle zmeczony...
...bialaczka.

nie chce straszyc ale takie rozwiazania tez nalezy brac pod uwage.
errare humanum est - mam nadzieje!

Uzytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisal w
wiadomosci
.pwr.wroc.pl...
> [...]
> dojsc do siebie musze wypic mocna kawe. Czemu tak? Przeciez
> niby im wiecej snu tym lepiej. Mam 25 lat.

Zwrot kosztów zabiegów w klinikach prywatnych
Pytanie i wielka prosba.
Elektrostymulacja mieśni
soda oczyszczona na wymioty?
dermatologia