Duży biust!!!

1. Data: 2002-09-04 10:37:29

Temat: Duży biust!!!
Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobitki ,jak to jest z tymi dużymi piersiątkami?
Macie problem czy nie?Bo ja tak:staniki i te teraźniejsze bluzeczki na
anorektyczki.....Szkoda mówić.
pzdr.
E.

1. Data: 2002-09-04 10:38:33

Temat: Re: Duży biust!!!
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Emi" <b...@i...pl> wrote in message news:al4nsc$20d$1@news.tpi.pl...
> Kobitki ,jak to jest z tymi dużymi piersiątkami?
> Macie problem czy nie?Bo ja tak:staniki i te teraźniejsze bluzeczki na
> anorektyczki.....Szkoda mówić.

A ja problem ;-((( Zero prawie mozliwosci kupienia czegokolwiek, bo wybor w
sklepach na "kobiety-wiieszaki",a duze rozmiary stanikow (ladne) oferuje
Felina i Triumph po wiadomo jakich cenach.
A! zapomnialam napisac - rozmiar 75F (gruba nie jestem) :-)))))

Magda

1. Data: 2002-09-04 10:51:17

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś ma jeszcze jakieś miłe określenie dla szczupłych kobiet, które nie
mają problemu z kupieniem bluzki ani stanika?
Variete.

1. Data: 2002-09-04 11:21:38

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Variete" <a...@o...pl> wrote in message news:al4of1$53f$1@news.tpi.pl...

> Może ktoś ma jeszcze jakieś miłe określenie dla szczupłych kobiet, które
nie
> mają problemu z kupieniem bluzki ani stanika?

Ja nie okreslam tak kobiet, ktore nie maja problemow z zakupem bluze lub
bielizny. Okreslam tak kobiety posiadajace ksztalty dziewczynek 13-letnich i
robiace wszystko, by te ksztalty zachowac.
Jednoczesnie powstaje problem, bo na ulicy jakos tych "wieszakow" nie
widuje, ale za to w sklepach tylko takie "wieszakowe" ubrania ;-((((

Magda

1. Data: 2002-09-04 11:22:22

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja problem ;-((( Zero prawie mozliwosci kupienia czegokolwiek, bo wybor
> sklepach na "kobiety-wiieszaki",

ja mam problem z odwrotnej strony: z malym biustem nie mozna zadnej sukienku
kupic, bo wszystkie zle leza i to ja mam wlasnie wrazenie, ze wszystkie
zostaly uszyte tak, jakby kobiety z mniejsza miseczka niz C nie istnialy.
Wiekszosc ciuchow musze przerabiac.
Co do bluzeczek na kobiety - wieszaki: zgoda o tyle, ze robia je w
rozmiarach od xs do m, a L trudniej utrafic, ale ja mam wrazenie, ze sa to
bluzeczki na bardzo drobne kobietki ze slusznym biustem. Na mnie tez zle
leza.
Jak widac jestesmy po przeciwnej stronie "barykady", ale skala problemu jest
mniej wiecej ta sama.
Mapetka
PS. Moze biore wszystko za bardzo do siebie, ale okreslenie kobieta-wieszak
mnie zabolalo.
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-04 11:23:02

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet(ka)" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> PS. Moze biore wszystko za bardzo do siebie, ale okreslenie
kobieta-wieszak
> mnie zabolalo.

Bardzo przepraszam ;-) Nie chcialam, by zabrzmialo to obrazliwie. I
naprawde postaram sie ze wzgledu na Czytelniczki tej grupy wiecej tego
okreslenia nie uzywac.

Magda

1. Data: 2002-09-04 11:23:55

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002, Magdunia wrote:

> A ja problem ;-((( Zero prawie mozliwosci kupienia czegokolwiek, bo wybor w
> sklepach na "kobiety-wiieszaki",a duze rozmiary stanikow (ladne) oferuje
> Felina i Triumph po wiadomo jakich cenach.

To znaczy po jakich? Przecież to nie są jakoś szczególnie eksluzywne
marki...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-04 11:27:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> PS. Moze biore wszystko za bardzo do siebie, ale okreslenie
kobieta-wieszak
> mnie zabolalo.

Chyba bierzesz... To jest określenie modelek... Chyba że robisz w tym
zawodzie...
Modelka to wcale nie jest/ma być ładne stworzenie - tu chodzi o to, żeby się
ciuchy na tym dobrze prezentowały i to nie modelkę, a ciuchy ma być widać.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-04 11:31:13

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002, Joanna Duszczyńska wrote:

> Modelka to wcale nie jest/ma być ładne stworzenie - tu chodzi o to, żeby się
> ciuchy na tym dobrze prezentowały i to nie modelkę, a ciuchy ma być widać.

To czemu tym samym modelkom robi się także zdjęcia bez wspomnianych ubrań?
:-)

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-04 11:32:46

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupic, bo wszystkie zle leza i to ja mam wlasnie wrazenie, ze wszystkie
> zostaly uszyte tak, jakby kobiety z mniejsza miseczka niz C nie istnialy.

Dokladnie mam ten sam problem...poza tym mam
wrazenie,ze wszystko na mnie zle lezy..

Adrianna

wzorki na paznokcie?
depilator elektryczny - zmiana
No i dostalam probki
biust
lato/wiosna/jesien a moze jednak zima???