Re: Dwa+Dwa.

From: "kiwiko" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dwa+Dwa.
Date: Sun, 27 Jun 2010 19:03:56 +0200

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:e9f38408-8cd8-484b-8df5-a6adb7c7e660@j4g2000yqh
.googlegroups.com...

kiwiko napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> kiwiko napisa?(a):
a.googlegroups.com...

> M?wisz o tym, ?e powinienem si? po?wi?ci? dla dobra ludzko?ci i by
> ?ony nie zdradza?y swoich m??w, z nimi spa?, no c?, co si? nie robi
> dla ludzko?ci.;)
>
> wiedzia?am, ?e na Ciebie mo?na liczy? ;)
>
> m?wi? o tym, ?e chocia? nie wszystkie Twoje teorie s? dla mnie strawne, to
> lubi? czyta? co piszesz :)
>
> kiwiko
>

> czy Ty masz 16lat?
Te badania to nie moja teoria, są prawdziwe, okazuje się, że podczas
stosunku ludzie myślą o kimś innym i że to jest hm pewna prawidłowość,
a lata zawsze mogę odjąć jak lubisz szesnastolatków:) Nawet myślę, że
przecież stając się co raz bardziej poligamiczni, zaczynają temu
procesowi towarzyszyć marzenia.

milutki jesteś :)

kiwiko