Dwa+Dwa.

1. Data: 2010-06-27 04:19:07

Temat: Dwa+Dwa.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W pierwszych badaniach Alfreda Kinseya( które z perspektywy czasu
okazały się oparte na wypaczonych danych) 89% mężczyzn 64% kobiet
przyznało się do snucia fantazji seksualnych podczas masturbacji, co
było szokującym odkryciem w tamtej spokojnej epoce, czyli w latach
piędziesiątych ubiegłego wieku, ale dzisiaj jest stwierdzeniem
banalnym. Tak pomyślcie o tych biednych ludziach , jakie to było
przerażające, dowiedzieć się, że ludzie się masturbują i na dodatek
snują fantazje seksualne, od takich wiadomości wielu o stanie zdrowia
słabego, sercowego, musiało paść ...trupem.

Ale dzisiaj w dalszym ciągu tej opowieści, ostrzegam, by ci zbyt
słabego zdrowia, sercowego, nie czytali dalej, bo nie chciałbym by mi
tu wyciągali kopyta.
Społeczne tabu, którym mimo powszechności stron pornograficznych w
internecie, jeszcze dzisiaj pozostaje częstość występowania pewnych
skłonności, oznacza, że jest ona większa, niż ludzie są skłonni
przyznać. I faktycznie badacze seksu rutynowo zakładają, że wszelkie
statystyki oparte na własnych relacjach ludzi o ich zachowaniach
seksualnych są zaniżone. Kiedy studenci zapisywali w dziennikach każdą
fantazję erotyczną czy myśl seksualną, którą mieli w ciągu dnia,
mężczyźni informowali o około siedmiu, a kobiety pięciu dziennie.
Oczywiście nasza ciągle mokra Ikselcia, przez brak zajęcia, może
dostawać takich fantazji częściej.
Weźmy mężczyzn i kobiety, którzy mają fantazje seksualne podczas
stosunku. W prawie wszystkich formach zachowań seksualnych mążczyźni
górują ilościowo nad kobietami, ale w sferze fantazjowania podczas
stosunku proporcje zdają się wyrównywać; przyznaje się do tego aż do
94% mężczyzn i 92% kobiet. W jednym z badań stwierdzono, że
powszechnym marzeniem w czasie, kiedy nie angażujemy się w zachowania
seksualne, jest uprawianie seksu z aktualnym kochankiem, ale podczas
stosunku powszechniejsze jest snucie fantazji o seksie z kimś innym.
Dane te skłoniły pewnego dowcipnisia do komentarza, że kiedy partnerzy
romantyczni uprawiają seks, w rzeczywistości biorą w tym udział cztery
osoby: te dwie, które to fizycznie robią, i dwie, które istnieją w ich
umysłach. Tak więc ta zaborczość widzenia zdrady nawet umysłowej, ma
swoje korzenie w tym, że partner fantazjuje o kimś innym i to wypiera,
za to gdy tylko postrzega spojrzenie seksualne partnera na inną osobę
lub zdjęcie, staje się zapiekły w wypominaniu i zwiększonej kontroli,
bo bardzo go boli uderzenie po własnych skrytych doznaniach. Tak więc
proponuje wyjście z sytułacji takie, by myśleć o ukochanym należy spać
z kimś innym;)

2. Data: 2010-06-27 04:51:07

Temat: Re: Dwa+Dwa.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> bo bardzo go boli uderzenie po własnych skrytych doznaniach. Tak więc
> proponuje wyjście z sytułacji takie, by myśleć o ukochanym należy spać

Ale tak teraz pomyślałem o naszej biednej Ikselci, która w marzeniach
zdradza męża, bo z nim śpi i doszedłem do wniosku, że Ikselcia by
uratować swoje małżeństwo musi spać np z takim globikiem i wtenczas
będzie myślała o ślubnym, znaczy to, że gdyby Ikselcia spała z
globikiem nie zdradzała by męża. :)

3. Data: 2010-06-27 07:25:42

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

glob napisał(a):
> [...]

uratować swoje małżeństwo musi spać np z takim globikiem i wtenczas
będzie myślała o ślubnym, znaczy to, że gdyby Ikselcia spała z

hihi, czy wiesz, że możesz uszczęśliwić każdego?

kiwiko

4. Data: 2010-06-27 07:35:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
a.googlegroups.com...

> glob napisa?(a):

> Ale tak teraz pomy?la?em o naszej biednej Ikselci, kt?ra w marzeniach
> zdradza m?a, bo z nim ?pi i doszed?em do wniosku, ?e Ikselcia by
> uratowa? swoje ma??e?stwo musi spa? np z takim globikiem i wtenczas
> b?dzie my?la?a o ?lubnym, znaczy to, ?e gdyby Ikselcia spa?a z
> globikiem nie zdradza?a by m?a. :)
>
> hihi, czy wiesz, ?e mo?esz uszcz?liwi? ka?dego?
>
> kiwiko

Mówisz o tym, że powinienem się poświęcić dla dobra ludzkości i by
żony nie zdradzały swoich mężów, z nimi spać, no cóż, co się nie robi
dla ludzkości.;)

5. Data: 2010-06-27 07:40:53

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

kiwiko napisał(a):
> [...]

Mówisz o tym, że powinienem się poświęcić dla dobra ludzkości i by
żony nie zdradzały swoich mężów, z nimi spać, no cóż, co się nie robi

wiedziałam, że na Ciebie można liczyć ;)

mówię o tym, że chociaż nie wszystkie Twoje teorie są dla mnie strawne, to
lubię czytać co piszesz :)

kiwiko

czy Ty masz 16lat?

6. Data: 2010-06-27 13:47:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> kiwiko napisa?(a):
a.googlegroups.com...

> M?wisz o tym, ?e powinienem si? po?wi?ci? dla dobra ludzko?ci i by
> ?ony nie zdradza?y swoich m??w, z nimi spa?, no c?, co si? nie robi
> dla ludzko?ci.;)
>
> wiedzia?am, ?e na Ciebie mo?na liczy? ;)
>
> m?wi? o tym, ?e chocia? nie wszystkie Twoje teorie s? dla mnie strawne, to
> lubi? czyta? co piszesz :)
>
> kiwiko
>

> czy Ty masz 16lat?
Te badania to nie moja teoria, są prawdziwe, okazuje się, że podczas
stosunku ludzie myślą o kimś innym i że to jest hm pewna prawidłowość,
a lata zawsze mogę odjąć jak lubisz szesnastolatków:) Nawet myślę, że
przecież stając się co raz bardziej poligamiczni, zaczynają temu
procesowi towarzyszyć marzenia.

7. Data: 2010-06-27 17:03:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

kiwiko napisał(a):
> [...]
a lata zawsze mogę odjąć jak lubisz szesnastolatków:) Nawet myślę, że
przecież stając się co raz bardziej poligamiczni, zaczynają temu

milutki jesteś :)

kiwiko

8. Data: 2010-06-27 17:31:00

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 19:03, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> U ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:e9f38408-8cd8-484b-8df5-a6adb7c7e660@j4g2000y
qh.googlegroups.com...

> kiwiko napisa (a):

h.googlegroups.com...

qa.googlegroups.com...

> Te badania to nie moja teoria, s prawdziwe, okazuje si , e podczas
> stosunku ludzie my l o kim innym i e to jest hm pewna prawid owo ,
> a lata zawsze mog odj jak lubisz szesnastolatk w:) Nawet my l , e
> przecie staj c si co raz bardziej poligamiczni, zaczynaj temu
> procesowi towarzyszy marzenia.
>
> milutki jeste :)
>
> kiwiko

a wy z kim fantazjujecie z wasza babcia ? hehe : >

9. Data: 2010-06-27 17:31:07

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2010-06-27 18:59:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko napisał(a):
> [...]
> a lata zawsze mog? odj?? jak lubisz szesnastolatk?w:) Nawet my?l?, ?e
> przecie? staj?c si? co raz bardziej poligamiczni, zaczynaj? temu

Wiem, no to jak już jestem milutki,czyli przełamaliśmy pierwsze lody,
to nie pozostaje nam nic innego jak iść do łóżka, więc gdzie i
kiedy? :)

Pijcie piwo!
Spójrzmy co robi Mazurek - długie, ale śmieszne :)
peter white
What the world needs now is love
Re: Fałsz a Niewiedza