Dwie czzerwone kropki - jakby ugryzienie węża, ale bez ugryzienia.

1. Data: 2007-12-10 22:23:10

Temat: Dwie czzerwone kropki - jakby ugryzienie węża, ale bez ugryzienia.
Od: brak <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Raz na jakiś czas (co kilka miesięcy, pół roku albo rzadziej) pojawia mi
się na ciele ślad wyglądający jakby ukąszenie przez węża - dwie kropki do
krwi (o średnicy takiej jakby nakłucie igłą) w odległości 2-3 milimetrów od
siebie i skóra na około o średnicy gdzieś 1cm podrażniona (taka jakby
uwypuklona). Ślad pojawił mi się kilka razy w różnych miejscach na ciele,
np. koło kolana.

Czym to może być spowodowane?
Jakie badania wykonać żeby wyeliminować/potwierdzić przyczynę takich
objawów (jak dla mnie bardzo dziwnych). Nie chciałbym ignorować takich
objawów jeżeli mogą być w przyszłości przyczyną jakiś innych problemów ze
zdrowiem.

Dodam że napewno nie jest to wąż ani inny podobny gad/płaz ponieważ ślad
pojawia się w nocy i do tego w różnych miejscach (jakby pojawiał się w
jednym mieszkaniu to mógłbym uznać że coś się zalęgło i mnie podgryza).
Najprawdopodobniej nie jest to także żadej owad itp - nikt z domowników nie
miał czegos takiego, poza tym w pokoju nie zaobserwowałem żadnych owadów,
nawet ćmy, a powtórzenie się tego objawu potwierdza przypuszczenia że
problem jest wewnątrz organizmu.

Z góry dziękuję za pomoc

2. Data: 2007-12-11 09:11:14

Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... może WAMPIR albo STRZYGA ...

3. Data: 2007-12-11 11:32:50

Od: "tk (js)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... może WAMPIR  albo STRZYGA ...

co dziwne, ja tez cos takiego u siebie (przedwczoraj po obudzeniu albo przed
snem mgliscie a dziś po obudzeniu wyrazniej) zauwazylem (na lewym udzie z
przodu), nie wiem tylo czy dwie kropki czy trzy czy ew cztery - nie
pamiętam ale jakby, jakis maly wampir-robot pluskwa czy coś

tk (js)

4. Data: 2007-12-11 11:34:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ... może WAMPIR albo STRZYGA ...

Stawiam na UFOLA

5. Data: 2007-12-11 13:01:55

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Stawiam na UFOLA

aby rozwiać wątpliwości

www.ruchoporu.org

--
www.vegie.pl

6. Data: 2007-12-13 00:19:19

Od: rrrrrrrrrrr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

stygmaty.
jesteś na fali (znaczy się byłeś)

Nowoczesne,Unikatowe Technologie,Dla Zdrowia Człowieka
Nowoczesne,Unikatowe Technologie,Dla Zdrowia Człowieka
Nowoczesne,Unikatowe Technologie,Dla Zdrowia Człowieka
Nowoczesne,Unikatowe Technologie,Dla Zdrowia Człowieka
ortodoncja