Dwór Windsor schodzi na psy.

11. Data: 2018-09-26 09:10:15

Temat: Re: Dwór Windsor schodzi na psy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
a706a45d3632b.jpg

> https://nczas.com/2018/05/29/rasizm-wraca-tyle-ze-cz
arny-w-usa-louis-farrakhan-czarnoskory-muzulmanin-wz
ywa-do-konca-bialej-rasy-bialy-czlowiek-nie-jest-w-h
armonii-z-natura-boga/

https://nczas.com/2018/05/29/tylko-u-nas-to-ludobojs
two-bialych-o-tym-jak-murzyni-morduja-burow-i-afryka
nerow-opowiada-dziennikarz-z-rpa/

--
XL

12. Data: 2018-09-26 09:13:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
arny-w-usa-louis-farrakhan-czarnoskory-muzulmanin-wz
ywa-do-konca-bialej-rasy-bialy-czlowiek-nie-jest-w-h

,,(...) Czy rząd ANC nie obawia się, że skutek wywłaszczenia będzie taki sam
jak w Zimbabwe podczas rządów Roberta Mugabe (ludobójstwo białych, upadek
gospodarczy, głód)?

- Rząd może być świadomy możliwości wystąpienia takiej sytuacji jak w
Zimbabwe. W końcu wszystkie farmy rozdane do tej pory czarnym farmerom
upadły. W jednym przypadku minister otrzymała farmę świń. Zakończyło się to
zdychaniem całego stada, a resztę trzeba było wybić. Kiedy poproszono ją o
komentarz, powiedziała, że nie była rolnikiem, lecz ministrem i spytała, po
co w ogóle dostała to gospodarstwo. Niestety, rolnictwo
południowoafrykańskie zmierza w kierunku, który doprowadzi do klęski głodu,
zwiększenia zadłużenia zagranicznego i niedoinwestowania. Torując drogę do
właściwego lądu, ANC otworzył puszkę Pandory.

Istnieje również problem kultury forsowanej przez ANC, przekonującej
elektorat, że może żyć na socjalu. Widać to w świetle faktu, że jest ponad
50 milionów obywateli, ale tylko 5 milionów płaci podatki. Nie można
opodatkować bogatych na rzecz biednych, aby utrzymać politykę socjalną.
Tak, bezrobocie jest głównym czynnikiem społeczno-ekonomicznym, ale rząd,
który wykorzystuje oszczerstwo wobec innej rasy, zamiast rozwiązywać
problemy, narusza prawo karne."

Za chwilę wrócą do epoki kamienia.
--
XL

13. Data: 2018-09-26 10:02:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 09:06, XL pisze:

> https://nczas.com/2018/05/29/rasizm-wraca-tyle-ze-cz
arny-w-usa

Czyli gdy gdzieś kradną, to ty też musisz być złodziejem?
Masz bardzo ciekawy pomysł na swoje życie. Współczuję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-09-26 20:33:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-26 09:06, XL wrote:

> [...]
arny-w-usa-louis-farrakhan-czarnoskory-muzulmanin-wz
ywa-do-konca-bialej-rasy-bialy-czlowiek-nie-jest-w-h

Cwany jest, narazie kwalifikuje się do kategorii: 'odwróconego rasizmu',
ale, już pojawiaja sie symptomy zwalczania i tego rodzaju mniejszości.

Teoria krytyczna to narzędzie uniwersalne, żeby nie powiedzieć, 'dla
wszystkich' :)

15. Data: 2018-09-26 20:40:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-26 09:13, XL wrote:

> [...]
> Tak, bezrobocie jest głównym czynnikiem społeczno-ekonomicznym, ale rząd,
> który wykorzystuje oszczerstwo wobec innej rasy, zamiast rozwiązywać

Zgłodnieli i już zaczynają oddawać.
https://www.news24.com/Africa/Zimbabwe/ex-zanu-pf-yo
uth-leader-to-lose-grabbed-farm-to-former-white-owne
r-report-20180614

jak to komuszki :)

16. Data: 2018-09-26 21:01:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-26 06:24, Pszemol wrote:

> Fascynujące że ludzie na to zwracają dziś jeszcze
> taką baczną uwagę...

No jakże to?
Malcolm X się w grobie przewraca.
Toż to podpora 'marksizmu kulturowego" i 'teorii krytycznej'.
https://blog.lix.cc/wp-content/uploads/2011/08/Rabak
a_2009_Africana-Critical-Theory-Reconstructing-the-B
lack-Radical-Tradition.pdf

Może zaproponuj tym z RPA zeby nie 'paczali' na kolory?

17. Data: 2018-09-26 21:21:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
>>

> Zgłodnieli i już zaczynają oddawać.
> https://www.news24.com/Africa/Zimbabwe/ex-zanu-pf-yo
uth-leader-to-lose-grabbed-farm-to-former-white-owne

Wątpię, czy biali wrócą - to życie na bombie. Moja rodzina mieszka tam
jeszcze, ale co to za życie w fortecy - na murach strzelcy wyborowi, wyjazd
po zakupy czy z dziećmi do szkoły w trzy samochody - z przodu i z tyłu
ochrona z karabinami...

--
XL

18. Data: 2018-09-26 21:21:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
a_2009_Africana-Critical-Theory-Reconstructing-the-B
lack-Radical-Tradition.pdf

> Może zaproponuj tym z RPA zeby nie 'paczali' na kolory?

LOL

--
XL

19. Data: 2018-09-26 22:40:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 21:21, XL pisze:

> [...]
> po zakupy czy z dziećmi do szkoły w trzy samochody - z przodu i z tyłu

Stać ich na to? No popatrz, a miejscowy czarny musi po wodę do studni z
wiadrem napierdalać kilka kilometrów.
To teraz zapytaj skąd ta "twoja rodzina"* bierze na to pieniądze, kto na
tych strzelców wyborowych zapierdala w polu i czy rozumieją dlaczego
miejscowi czarni są na nich wkurwieni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

* Z litości nie wspomnę, że twoje konfabulacje na temat rodziny są
zwyczajnie śmieszne.

20. Data: 2018-09-26 22:45:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> LOL

I czego znowu nie zrozumiałyście?

Fascynujące jest to, że w XXI wieku ludzie jeszcze zwracają na to uwagę.
Nie tylko polskie oszołomstwo jest w tym zakresie fascynujące. Te z RPA też.

Tylko debile usprawiedliwiają swoje oszołomstwo oszołomstwem innych, np.
tych z RPA.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Katecheta z Ostrołęki