Dwór Windsor schodzi na psy.

21. Data: 2018-09-26 22:59:44

Temat: Re: Dwór Windsor schodzi na psy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
a706a45d3632b.jpg

arny-w-usa-louis-farrakhan-czarnoskory-muzulmanin-wz
ywa-do-konca-bialej-rasy-bialy-czlowiek-nie-jest-w-h
armonii-z-natura-boga/

uth-leader-to-lose-grabbed-farm-to-former-white-owne
r-report-20180614

> Wątpię, czy biali wrócą - to życie na bombie. Moja rodzina mieszka tam
> jeszcze, ale co to za życie w fortecy - na murach strzelcy wyborowi, wyjazd
> po zakupy czy z dziećmi do szkoły w trzy samochody - z przodu i z tyłu
> ochrona z karabinami...

Ona - Polka, farmaceutka, córka ciotecznego brata MŚK. Wyjechała z ojcem,
matką i rodzeństwem do RPA w ostatnim momencie przed wprowadzeniem stanu
wojennego w Polsce. Ojciec architekt, budował w RPA szkoły, szpitale i
lecznice.
Jej mąż - milioner od kilku pokoleń, rodowity Bur ze starej burskiej linii.
I to właśnie jest podpowiedzią dla tych, którzy znają trochę historii, więc
nie zadają śmiesznych pytań typu ,,dlaczego go stać na to wszystko".

Ale spoko, niedługo osiądą w Polsce, przenosząc biznes - i dadzą pracę
przynajmniej kilkuset Polakom. A kilkuset ich dotychczasowych czarnych
pracowników i ich liczne rodziny stracą źródło utrzymania - cóż, może sobie
radośnie namioty postawią na terenie, na którym dotąd pracowali i byli
,,wyzyskiwani przez białych". A jak im dobrze głód w oczy zajrzy, to krwawo
pogonią swój czarny rząd.
--
XL

22. Data: 2018-09-27 00:12:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-26 21:21, XL wrote:

> [...]
> po zakupy czy z dziećmi do szkoły w trzy samochody - z przodu i z tyłu

To samo jest projektowane w Europie.
https://www.youtube.com/watch?v=U2QT-ycWVTk

23. Data: 2018-09-27 00:18:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
ywa-do-konca-bialej-rasy-bialy-czlowiek-nie-jest-w-h
armonii-z-natura-boga/

uth-leader-to-lose-grabbed-farm-to-former-white-owne

No cóż - se zaprosili, to se ich majom.

--
XL

24. Data: 2018-09-27 00:53:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-26 22:40, Kviat wrote:

> Stać ich na to? No popatrz, a miejscowy czarny musi po wodę do studni z
> wiadrem napierdalać kilka kilometrów.
> To teraz zapytaj skąd ta "twoja rodzina"* bierze na to pieniądze, kto na
> tych strzelców wyborowych zapierdala w polu i czy rozumieją dlaczego
> miejscowi czarni są na nich wkurwieni.

Jak to dalej pójdzie, to już wkrótce, nie bedzie miał po co zapierdalać,
bo i studni miał nie będzie.

25. Data: 2018-09-27 01:04:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Jak to dalej pójdzie, to już wkrótce, nie bedzie miał po co zapierdalać,
> bo i studni miał nie będzie.

Wiadra takoż. Tykwą będzie dołki grzebał.

--
XL

26. Data: 2018-09-27 01:42:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-27 o 01:04, XL pisze:
> [...]

Rasa panów się wyniesie (razem ze strzelcami) to zacznie zapierdalać na
siebie, a nie na nich.

Wykopie sobie.
Będzie miał większą motywację, bo nie będzie musiał oddawać 99% wody
białej rasie panów.

> Wiadra takoż. Tykwą będzie dołki grzebał.

Wiadro i tykwę sobie i tak wystruga, ale nie będzie musiał zapierdalać
na strzelców wyborowych chroniących białą rasę panów, którzy mu łaskawie
dali wiadro i kazali na tych strzelców zapierdalać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2018-09-27 10:31:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Wiadra takoż. Tykwą będzie dołki grzebał.

,,Na początku warto wspomnieć, że podobne eksperymenty były już
przeprowadzane np. w Zimbabwe. W 2000 roku, tamtejsze władze postanowiły
siłą odbierać ziemię białym farmerom, a tysiące z nich zostało wyrzuconych
z kraju. Nie trzeba było długo czekać, aż w kraju zapanował głód. Podczas
gdy Zimbabwe znalazło się w fatalnej sytuacji humanitarnej i musiało
polegać na pomocy zagranicznej, w sąsiedniej Zambii, która przyjęła wielu
białych rolników, plony rosły z roku na rok, a w 2016 roku produkcja
żywności osiągnęła rekordowy poziom w historii tego państwa. Teraz Zimbabwe
ponownie ,,zaprasza" białych, wręcz prosi ich, aby zajęli się uprawą ziemi."

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/hitler-z-rpa-oglo
sil-ze-czarni-moga-dokonac-eksterminacji-bialych

--
XL

28. Data: 2018-09-27 11:44:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-27 o 10:31, XL pisze:

> [...]
> siłą odbierać ziemię białym farmerom, a tysiące z nich zostało wyrzuconych
> z kraju. Nie trzeba było długo czekać, aż w kraju zapanował głód.

"Robert Mugabe w 1980 roku objął stanowisko premiera kraju, natomiast
siedem lat później stanął na czele państwa jako prezydent. Polityk jest
bohaterem walk o wyzwolenie kraju z kolonializmu. Od czasu, gdy rządzi
państwem uznawany jest jednak za skorumpowanego i nieuczciwego człowieka."

Twoje prawackie "źródła" i ich "interpretacje" ograniczają się do
prostackiego stwierdzenia, że źli i głupi czarni wygonili dobrych,
mądrych i sprawiedliwych białych, więc czarni za karę głodują.
Tylko kretyn łyka taki bełkot.

Nie tylko w Polsce do władzy dochodzą ludzie o mentalności pislamu.
Populiści z zapędami dyktatorskimi zawsze i wszędzie mają duży wpływ na
słabo wykształconą ludność, a kolor skóry nie ma z tym nic wspólnego.
Szuje są wszędzie i wykorzystują sytuacje. Do tej sytuacji doprowadzili
biali.
Biali zamiast pozwolić edukować się czarnym, żyć z nimi w zgodzie i na
równych zasadach, to zagonili ich na pole i kazali im zapierdalać za
michę ryżu (czy co tam rośnie). Ludzie się w końcu wkurwili i na fali
złości wybrali populistę, który obiecał im, że się z białymi rozprawi.
I się rozprawił przy okazji rozwalając swój kraj.
(To tak jak pislam w Polsce, tylko w Polsce pislam robi to mniej udolnie
i ludzie dzięki Europie mają możliwość obrony przed pislamem).

Skoro z białymi było im tak dobrze i tak wspaniale, to dlaczego wybrali
do władzy pislamistę i dlaczego białych wyrzucili?

Dlaczego tacy wspaniali biali musieli dzieci do szkoły w konwojach wozić
i mieszkać otoczeni przez strzelców na wieżyczkach?

> https://zmianynaziemi

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2018-09-27 11:47:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> siłą odbierać ziemię białym farmerom, a tysiące z nich zostało wyrzuconych
http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,14105717,Od_
Rodezji_do_Zimbabwe.html

"o matce alkoholiczce i rasistce wrażliwej na ludzki ból, nawet
czarnych; o ojcu zajętym uprawą tytoniu albo walką w buszu z czarną
partyzantką; o rodzeństwie, sąsiadach. I o Porządku, Który Miał Być
Wieczny, bo ustanowiony przez białych na grzbietach czarnych. Porządek
wywalił się kołami do góry, bo ludzie, bez względu na kolor skóry, nie
zniosą wiecznie takiego upokorzenia. Ale potem i tak wszystko spieprzą."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2018-09-27 14:22:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/09/2018 o 00:04, XL pisze:

> Wiadra takoż. Tykwą będzie dołki grzebał.

a jestescie przekonane, ze niezbedne dla nich do zycia jest czytanie tej
grupy dyskusyjnej? jak bardzo?

--
gazebo

Katecheta z Ostrołęki