Dystonia torsyjna - co to jest ??

1. Data: 2004-06-05 14:47:45

Temat: Dystonia torsyjna - co to jest ??
Od: "Rostov" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chcialbym uzyskać informacje dotyczące choroby o nazwie : DYSTONIA
TROSYJNA . Proszę o podanie wszelkich zrodel w ktorych moge znalezc informacje
o tej chorobie i sposobach jej leczenia.

Z gory dziekuje za odpowiedz

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-06-05 14:57:09

Temat: Re: Dystonia torsyjna - co to jest ??
Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, chcialbym uzyskać informacje dotyczące choroby o nazwie : DYSTONIA
> TROSYJNA

Proponuję zacząć zwyczajowo od googla, tylko wpisać prawidłowo nazwę: dystonia
tORsyjna.
Pozdrowienia!
daśka

3. Data: 2004-06-05 15:04:29

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Jun 2004 16:57:09 +0200, daśka wrote:

> Proponuję zacząć zwyczajowo od googla, tylko wpisać prawidłowo nazwę: dystonia
> tORsyjna.

Z klawiatury mi wyjęłaś:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

4. Data: 2004-06-05 16:58:59

Od: "Rostov" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>dystonia
>
>Z klawiatury mi wyjęłaś:)
>
>m.

Niestety, na Googlach można znaleźć zaledwie 12 stron w polskim Internecie
(poszukuję tylko polskich materiałów, ponieważ chcę uniknąć trudności i
pomyłek translatorskich związanych z terminologią medyczną), które prowadzą
zazwyczaj do stron dotyczących mózgowego porażenia dziecięcego ponieważ
dystonia torsyjna powiązana jest głównie z tą chorobą i można tam tylko
spotkać szczątkowe wzmianki na temat tej choroby. Mnie natomiast chodzi o
materiały dotyczące tylko tej choroby, ponieważ wiem, że może się ona rozwijać
indywidualnie i niezależnie od mózgowego porażenia dziecięcego.

5. Data: 2004-06-05 17:16:01

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 05 Jun 2004 18:58:59 +0200, Rostov wrote:

> Niestety, na Googlach można znaleźć zaledwie 12 stron w polskim Internecie
> (poszukuję tylko polskich materiałów, ponieważ chcę uniknąć trudności i
> pomyłek translatorskich związanych z terminologią medyczną), [...]

Skoro chcesz po polsku, to idź do biblioteki i poszukaj w papierowych
książkach - proponuję podręczniki neurologii. Innej rady udzielić nie
potrafię.

6. Data: 2004-06-05 18:49:53

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

04060518585936@polnews,
Rostov <s...@o...pl>:

> Internecie (poszukuję tylko polskich materiałów

To powazny blad ...

> uniknąć trudności i pomyłek translatorskich związanych z terminologią
> medyczną)

slabo usprawiedliwiony ;)

--
Robert