Dystymia (depresja nerwicowa)

381. Data: 2011-06-27 08:04:20

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa)
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:iu4ikq$ca6$1@inews.gazeta.pl...
> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> nie dziwie sie teraz, ze czytujesz szmatlawce.

A ja jestem pełna podziwu dla Twojego równania do Ikselki w robieniu z
siebie idiotki.

382. Data: 2011-06-27 08:17:53

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
.pl...

On 2011-06-27 08:55, Chiron wrote:
> Podaj mi proszę cytat, gdzie napisałem, że "małżeństwo to słabo
> zdefiniowane pojęcie"
> Proszę:
> "
> Argument o ośmieszaniu instytucji małżeństwa nie trafia do mnie ponieważ
> stawia słabo zdefiniowane dobro tworu prawnego przed krzywdą człowieka.
> "
> Czyli- nie ja czytam, co chcę przeczytać- tylko_to_co_napisałeś.

Gdyby tam było napisane na przykład tak:

"Argument o ośmieszaniu instytucji małżeństwa nie trafia do mnie
ponieważ stawia słabo zdefiniowany twór prawny przed krzywdą człowieka."

To bym się zgodził z Twoim rozumieniem tego co napisałem.

Ale tam było jednak napisane coś innego.

Wnioski wyciągnij sam.

Z mojej strony EOT
ROTFL!!!!
Konia z rzędem temu, kto wychwyci ISTOTNĄ różnicę, zmieniającą sens: "słabo
zdefiniowane dobro tworu prawnego " i "stawia słabo zdefiniowany twór prawny
" tego kontekstu. Może Ewa- podpisałaś się przecież pod tym?
Dziękuję również za wyczerpującą dyskusję- oczywiście we wszystkim, co
napisałeś- masz 100% racji:-)

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

383. Data: 2011-06-27 08:19:25

Temat: Re: Obiecane fotki
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> Felerne rondo.
> Na środku rzucili plamę asfaltu, nawet nie okrągłą.
> Na drugim widać, jak sobie radzi na rondzie śmieciarka. ;)
>

> http://imageshack.us/f/148/dsc01777en.jpg/
> http://imageshack.us/f/848/dsc01780ha.jpg/
>
> Ewa

O masz, sen Szalonego Inżyniera Ruchu.....
Nawet pasów nie chciało im się namalować.

Tam przyszło mi do głowy, że w ramach urozmaicenia, powinni zostawić 2 znaki
ronda na dwóch nitkach, a na dwóch zdjąć. A co!
Wiesz, w Łodzi jest rondo...bez ruchu okrężnego. I to nie dowcip. Podobne
rondo do tego, które sfociła Ewa- jest w Bełchatowie. Widziałem, jak
ciężarówka z naczepą- po kilku próbach- pojechała na wprost

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

384. Data: 2011-06-27 08:43:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> rondo do tego, które sfociła Ewa- jest w Bełchatowie. Widziałem, jak
> ciężarówka z naczepą- po kilku próbach- pojechała na wprost

Co nie zmienia prostego faktu, że ktoś dał ciała, a cała reszta nieźle się
teraz... "bawi".
W sumie to moglibyście zadzwonić do stosownych urzędów we własnych miastach,
albo skrobnąć do nich e-maila. Sama kiedyś skontaktowałam się z dwoma
urzędami w jakichś sprawach (doprowadzona do opadu szczęki, jak w tych
przypadkach. U mnie: jazda rowerami po trasie szybkiego ruchu z braku
stosownego oznakowania - aż mi się słabo zrobiło, jak zobaczyłam takich
delikwentów pomykających wśród rozpędzonego żelastwa i jazda samochodem
przez park, "na skróty").
Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu reakcja była (!), była bardzo miła i
skuteczna.

MK

385. Data: 2011-06-27 09:02:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> [...]

przez park, "na skróty").
Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu reakcja była (!), była bardzo miła i
Moja ulica krzyżuje się z poprzecznymi do niej. Na poprzecznych nie ma
oznakowań. Pierwsza i ostatnia poprzeczna- to drogi publiczne, takie jak
moja. Pierwszeństwo ma prawa strona. 3 pozostałe to drogi osiedlowe (nie ma
znaków, nawet wielu mieszkańców osiedla nie wie)- więc pierwszeństwo ma
zawsze moja ulica. Jednak ludzie jadący tymi osiedlowymi myślą, że
pierwszeństwo ma prawa strona- więc czasem oni. Wtedy dochodzi do wypadków-
i jak ktoś nie przyjmie mandatu (policja różne ocenia)- sprawa trafia do
sądu. I sądy też różne wyroki orzekają. Piszemy do różnych władz- nawet
lokalna "GW" wysmarowała artykuł ogromny- no i już po kilkunastu latach- w
tym roku postawili znaki. Wiesz co? Mnie już się nie chce...
:-(

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

386. Data: 2011-06-27 09:16:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

===================

> [...]
> władz- nawet lokalna "GW" wysmarowała artykuł ogromny- no i już po
> kilkunastu latach- w tym roku postawili znaki. Wiesz co? Mnie już się nie

Oczywiście możesz pozostać przy marudzeniu.
Ale na mnie wtedy nie licz :-))))), MK

387. Data: 2011-06-27 09:21:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

===================

> Co nie zmienia prostego faktu, że ktoś dał ciała

Grunt, że ten "ktoś" ma na pewno studia na bardzo dobrej uczelni
skończone. ;)

> [...]
> rozpędzonego żelastwa i jazda samochodem przez park, "na skróty").
> Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu reakcja była (!), była bardzo miła i

Problem z tym skrzyżowaniem polega na tym, że zmienili tam organizację
ruchu zaledwie 3 lata temu. Wcześniej było tam normalne skrzyżowanie z
jedną podporządkowaną, główną jeździł autobus. Fakt, że w tym miejscu
dochodziło do wielu wypadków. Być może teraz sytuacja się od tamtej pory
poprawiła, ale wystarczyło IMO zrobić tam skrzyżowanie równoległe i już
wszyscy musieliby zwalniać, a sytuacja przynajmniej byłaby jasna.
Może faktycznie warto zainterweniować, chociaż nie liczyłabym na zbyt wiele.

Ewa

388. Data: 2011-06-27 09:27:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-27 11:21, medea pisze:
> wystarczyło IMO zrobić tam skrzyżowanie

równorzędne oczywiście

> i już wszyscy musieliby zwalniać, a sytuacja przynajmniej byłaby jasna.
> Może faktycznie warto zainterweniować, chociaż nie liczyłabym na zbyt
> wiele.

Ewa

389. Data: 2011-06-27 09:37:15

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

===================

> Grunt, że ten "ktoś" ma na pewno studia na bardzo dobrej uczelni
> skończone. ;)

Mnie tam kojarzy sie ono bardziej z typowa kobieca logika lub raczej jej
typowym brakiem, podobnie jak brak pojecia, ktory tak radosnie tu
prezentujesz.
Byc moze nawet ta "ktos" bolaly przy tym platfusy (np. w kolanie), co
dodatkowo utrudnialo koncentracje przy tak trudnym i ambitnym
rozwiazaniu komunikacyjnym.

390. Data: 2011-06-27 09:58:42

Od: "R" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On 2011-06-23 23:15, Chiron wrote:

> Mnie się wydaje, że jeśli państwo prewencyjnie zaczyna się "troszczyć" o
> osoby zaburzone psychicznie dopiero na etapie ich wstępowania w związek
> małżeński to albo jest to troska zbyt późna - ponieważ już dawno miały
> szansę zrobić sobie "kuku", albo jest to troska zbyteczna - bo pomimo
> zaburzeń psychicznych świetnie sobie radzą w życiu.

Drobna uwaga - w małżeństwie będą miały okazję zrobić kuku nie tylko sobie.
I może właśnie o to chodzi.
Co do różnic ze związkami nieformalnymi: znacznie łatwiej jest po prostu
odejść niż brać jeszcze przy okazji rozwód/załatwiać
unieważnienie/stwierdzenie nieważności małżeństwa.

--

Renata

odpowiedzialnosc
Odpalą?