Dyzury w przedszkolu

21. Data: 2008-09-03 08:51:40

Temat: Re: Dyzury w przedszkolu
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, no jasne. W końcu było nie było zakres obowiązków określa Pani
> Przedszkolanka, a ona może mieć różne ciekawe pomysły racjonalizatorskie
> :-)
>
> Stalker

oj, AntyOskara w kategorii nauczanie przedszkolne przyznałabym bez zawhania,
i niezmiernie sie ciesze, że laureatka tej nagrody w sezonie 2007/2008 już
nie bedzie uczyc mojego dziecka,

Monika, a w nocy 31 sierpnia widziałam 3 spadające gwiazdy, i kto
powiedział, że zyczenia sie nie spełniają? ;-)

22. Data: 2008-09-03 09:08:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> Monika, a w nocy 31 sierpnia widziałam 3 spadające gwiazdy, i kto
> powiedział, że zyczenia sie nie spełniają? ;-)

Życzenie mogłoby się spełnić wcześniej i bez spadającej gwiazdy,
gdybyście jako rodzice wykonali jakiś ruch w tym kierunku. U nas się
skrzyknęliśmy i po krótkiej rozmowie z panią dyrektor jedna nauczycielka
została odsunięta z grupy mojej córki.

Ewa

23. Data: 2008-09-03 09:18:26

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po krótkiej rozmowie z panią dyrektor jedna nauczycielka została odsunięta

no, ale do tego potrzeba grupy rodziców którym zależy nie tylko na
przechowywaniu dziecka w przedszkolu na czas przebywania pracy ;-)

Monika

24. Data: 2008-09-03 10:23:41

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rais" ...

> Raczej chodzi o to żeby było wiadomo kto dzisiaj odbiera domofon.
> W innym wypadku pół grupy leciałoby wrzeszczeć "KTO TAM!" do słuchawki. ;)
>
> Poza tym u mnie (moich dzieci)domofon był już wewnątrz. Tak, że nie
> chodziło o to by wpuszczać a o to żeby dowiedzieć się kto ma iść do domu.

W moim też tak jest, domofonem wywołuje się dziecko - więc spodziewam się,
że dyżurny odbiera ten domofon poprzez naciśnięcie guzika i wydanie jakiegoś
odgłosu paszczą. Odpowiedź rodzica słychać pewnie w całej sali :)
Rodzice nie wchodzą poza szatnię, tam dziecko schodzi lub jest odprowadzane,
w szatni cały czas jest ktoś pilnujący.

EwaSzy

25. Data: 2008-09-03 10:41:30

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> w szkołach i przedszkolu do których ja miałam okazje osobiście chodzić
> dyżurny sprzątał za wszystkich,

No popatrz, a ja myslalam że moje przedszkole było paskudne...

> opcja o której piszesz jest ciekawa bo
> pozwala co jakiś czas sprawdzić sie w roli koordynatora pracy innych, co
> jest tez dobrą nauką, ale nie wiem czy to sie gdziekolwiek w
> szkole/przedszkolu praktykuje, ja sie z tym nie spotkałam

Praktykuje się. Ja nienawidziłam, bo dyżurny zawsze się rządził. No ale cóż.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

26. Data: 2008-09-03 18:41:58

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

Zainicjowalam watek, to sie musze wypowiedziec :)

Mi sie nie podoba cala akcja z dwoch powodow :
Dziecko nie czuje zadnej misji, ze jest dyzurnym, raczej narazone jest
na maly ostracyzm ze strony reszty dzieciakow (do obowiazkow nalezy
jeszcze minimalizowanie halasu generowanego przez dzieci). Po drugie
przedszkolanka wrocila po urlopie macierzynskim, ma tendencje do darcia
sie na dzieci i siedzenia jak kolek w jednym miejscu, pewnie zeby sie
czasem nie przemeczyc.

--

Paulinka

27. Data: 2008-09-04 03:09:39

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Zainicjowalam watek, to sie musze wypowiedziec :)

(...)
>Po drugie
> przedszkolanka wrocila po urlopie macierzynskim, ma tendencje do darcia
> sie na dzieci i siedzenia jak kolek w jednym miejscu, pewnie zeby sie
> czasem nie przemeczyc.

jacie, nastapna bez powolania i misji, i jeszcze kase za to bierze....
i.

28. Data: 2008-09-04 12:46:46

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> (do obowiazkow nalezy
> jeszcze minimalizowanie halasu generowanego przez dzieci).

I jak to robią ?
pozdrawiam
Ania (zaciekawiona)

29. Data: 2008-09-04 13:19:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> I jak to robią ?

Kneble.

Qra

30. Data: 2008-09-04 13:25:45

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Kneble.
>
> Qra
Dzieci dzieciom zgotowały ten los ;)
pozdrawiam
Ania

Gimnazjum
robot-tłumacz nazwiska
fluorowanie/fluorkowanie /fluoryzowanie zębów?
Pierwszaczki-przedszkola czki łączcie się!
co z tą reformą?