Re: Dzi? DzieŮ Kobiet jest i basta :-)

From: Magdalena Bassett <i...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Dzi? DzieŮ Kobiet jest i basta :-)
Date: Thu, 08 Mar 2007 09:25:41 -0800

boletus wrote:

> Najlepsze dla pań wyłącznie czytających.:-D

Ach, niezawodny. A kiedy jest Swieto Ogrodnika?

Ja od 2 dni pracuje w ogrodzie, bo sie ocieplilo. Nie do uwierzenia, jak
zanikly mi miesnie przez 2.5 miesiaca leniuchowania. Ledwo sie ruszam po
przewiezieniu kilkunastu taczek, a to dopiero poczatek zajec.
Az sie cala trzese na te robote, a smiac mi sie chce z samej siebie. Co
za zaraza, te ogrody. Czlowiek moglby telewizje poogladac, albo co, ale
nie moze, bo ogrod piszczy. Dzis rano chcialam zrobic jakies zakupy
internetowe, ale co rusz jakis ptak sie rozedrze i nie da rady usiedziec
w domu. Ide. Wesolego Dnia Kobiet. Jak bylam mala, zawsze od Taty
dostawalam frezje tego dnia, teraz czekam, az zakwitna w ogrodzie, ale
jeszcze z miesiac.

MB