Dziadostwo

41. Data: 2015-05-05 07:48:42

Temat: Re: Dziadostwo
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mi9frs$l47$...@d...me...

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
news:1b52da8c-6df8-4d14-a0c2-45a57da50d89@googlegrou
ps.com...

>> http://www.prestigio.pl/catalogue/MultiPads/MultiPad
_4_ULTIMATE_8.0_3G?IS_AJAX_REQUEST=1&REQ_ELEMENT=ISC
AT&MODE=product-overview

>No cóz - potwierdzasz moje przypuszczenia...
>Kupiles tytulowe dziadostwo na którym masz zwisy,
>pady i blokady softu bo hardware jest do dupy.

Ta opinia poparta jest rzetelnym reserczem, czy raczej wynika z obowiązku
ewangelizacyjnego członków kościoła z Cupertino?

42. Data: 2015-05-05 08:07:31

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą ten wątek jest o wadach przeglądarek, a nie o lagowaniach systemu, Pszemol ma
trudności z przeczytaniem postu, bo wymieniam wady przeglądarek, jak Chrome która nie
zamieszcza postów, czy Dolphine która nie czyta polskich liter, a laguje się jedynie
systemowa, czy Firefox który przez dodatki wogóle wyłącza system uruchamiający, czy
Puffi z abonamentem za Fash player, czy One Browser która wogóle nie działa.....o tym
jest ten wątek. A Pszemol odniósł się do jednej i zmieni temata na lagi.

43. Data: 2015-05-08 05:43:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> abonamentem za Fash player, czy One Browser która wogóle nie działa.....o
> tym jest ten wątek. A Pszemol odniósł się do jednej i zmieni temata na

Mnie po prostu śmieszą Twoje problemy, i Twoje ich tłumaczenia, bo na swoim
sprzęcie ich nie mam.

44. Data: 2015-05-08 08:26:13

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Mnie po prostu śmieszą Twoje problemy, i Twoje ich tłumaczenia, bo na swoim
sprzęcie ich nie mam.

Pisze o wadach przeglądarek a nie sprzęcie. Mam do wyboru sprzęt, ty chyba nie
rozumiesz o czym jest ten wątek, bo jest o PRZEGLĄDARKACH. Nie jest wadą sprzętu że
jakaś Puffi ma fash player na abonament.

45. Data: 2015-05-08 14:17:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> o czym jest ten wątek, bo jest o PRZEGLĄDARKACH.
> Nie jest wadą sprzętu że jakaś Puffi ma fash player na abonament.

Wadą sprzętu jest fakt, że w ogóle musisz sięgać po takie
coś jak Puffi, bo wbudowana, firmowa przeglądarka nie
spełnia Twoich podstawowych potrzeb... a nie spełnia, prawda?

46. Data: 2015-05-08 17:15:30

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]

coś jak Puffi, bo wbudowana, firmowa przeglądarka nie
spełnia Twoich podstawowych potrzeb... a nie spełnia, prawda?

A google chrome która jest też wbudowana, spełnia ci potrzeby na mobilnym sprzęcie,
bo ja większego gówna dawno nie widziałem?

47. Data: 2015-05-09 13:39:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]
>
> A google chrome która jest też wbudowana,
> spełnia ci potrzeby na mobilnym sprzęcie,
> bo ja większego gówna dawno nie widziałem?

Ja mam wbudowaną przeglądarkę o nazwie Safari.
I powiem Ci, że spełnia moje potrzeby wyśmienicie.

48. Data: 2015-05-09 14:30:04

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Ja mam wbudowaną przeglądarkę o nazwie Safari.
>I powiem Ci, że spełnia moje potrzeby wyśmienicie.

Wyrazie jesteś bardzo ograniczony potrzebach. I nie tylko. Safari to shit
jakich mało.

49. Data: 2015-05-09 15:16:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 14:30:04 +0200, Ghost napisał(a):

> Wyrazie jesteś bardzo ograniczony potrzebach. I nie tylko. Safari to shit
> jakich mało.

O, spec się odzywa.
--

Ikselka
pewni siebie."

50. Data: 2015-05-09 15:34:43

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

Dnia Sat, 9 May 2015 14:30:04 +0200, Ghost napisał(a):

>O, spec się odzywa.

Chrumciu, trafiłaś - spec, bynajmniej nie dlatego, że internauta :-)

Nie wiem co mi odbiło
Was naprawdę dziwią niusy...
Zjazd wyborców Komorowskiego.
"Ida" w trzeźwej ocenie młodych.