Dzieci stosujące używki na ulicy - pomysł

11. Data: 2007-06-12 18:30:25

Temat: Re: Dzieci stosujące używki na ulicy - pomysł
Od: Tony <m...@g...com.zamiast4e.daj2> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 Jun 2007 01:18:23 -0700, Elske napisał(a):

> Przerażająco głupi. Po pierwsze nie ma zakazu palenia dla nieletnich.
> Jest zakaz częstowania i sprzedaży tytoniu nieletnim. Po drugie nie ma
> takiej możliwości, żebyś poznał kto ma 18 a kto nie. W zeszłym roku
> zostalam wylegitymowana na ulicy w związku z podejrzeniem o wagary.
> Zabawne. Mam ponad 30 lat.
> Po trzecie, gdybyś umieścił w necie wizerunek mojego dziecka w takim
> jak wyżej opisany celu to miałbyś sprawę z powództwa cywilnego.

Trudno dyskutować przy takim natężeniu emocji. Ja nie publikowałbym zdjęć,
wyraźnie to przedstawiam. Analogicznie z Twoim rozumowaniem, gdyby ktoś Cię
obraził w Internecie, to wytaczałabyś sprawę twórcom Internetu?

Poza tym Twoje powództwo odpadłoby w przedbiegach, wystarczyłaby
konsultacja z pierwszym lepszym adwokatem lub osobą której nieobcy jest
kodeks karny.

Przy każdym działaniu jest margines ryzyka. Najwyżej znajdziesz swoje
zdjęcie z piwem i fajką w sieci. Moderator serwisu będzie miał możliwość
szybkiego usunięcia zdjęcia po potwierdzeniu Twojej tożsamości.

Pozdrawiam
Tony

12. Data: 2007-06-13 18:36:32

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Tony<m...@g...com.zamiast4e.daj2>

[...]
> pierwsze ciepłe dni i małolaty na ulicach obnoszą się z piwem i
> papierochami. Powstał pomysł, który potencjalnie może pomóc, choć może
> wydawać się kontrowersyjny. Mam nadzieję na dyskusję w tej sprawie
> tutaj.
>
> Rzecz byłaby prosta. Dzieciom i młodzieży stosującym używki na ulicy
> przechodzień robi zdjęcie/nagrywa film. Następnie umieszcza ten
> materiał (dla uproszczenia niech pozostanie określenie "zdjęcie") w
> specjalnie przygotowanym serwisie, gdzie do zdjęcia dodaje się
> informację o dacie i lokalizacji (miasto, dzielnica).
[...]

Jesteś trollem?

Gawron

13. Data: 2007-07-21 18:21:34

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tony pisze:

> Trudno dyskutować przy takim natężeniu emocji.

Zero natężenia. Po prostu ja taka wredna i pienista jestem.

> Ja nie publikowałbym zdjęć,
> wyraźnie to przedstawiam.

To miałby ten, kto publikuje.

> Analogicznie z Twoim rozumowaniem, gdyby ktoś Cię
> obraził w Internecie, to wytaczałabyś sprawę twórcom Internetu?

Pokaż mi analogię, bo nie widzę.

> Poza tym Twoje powództwo odpadłoby w przedbiegach, wystarczyłaby
> konsultacja z pierwszym lepszym adwokatem lub osobą której nieobcy jest
> kodeks karny.

Kochanieńki, obawiam się że pod tym względem to ja mam większe
doświadczenie i naprawdę WIEM co można a czego nie :)
Pierwszy lepszy adwokat z całą pewnością nie podjąłby się sprawy, bo
młodzież nie ma zakazu palenia ani nawet spożywania. Nie mogą tylko
rozpijać innych nieletnich. Natomiast działanie tego typu jak
proponujesz w świetle braku regulacji prawnych podchodziłoby pod
wykorzystanie wizerunku bez zgody rodziców a do tego jeszcze w celu
pokazania dziecka w złym świetle. Obawiam się, ze adwokatowi publikujący
musiałby sporą kwotę obiecać a i to podejrzewam niewiele by pomogło, bo
nikt normalny by się za to nie chciał brać.

> Przy każdym działaniu jest margines ryzyka. Najwyżej znajdziesz swoje
> zdjęcie z piwem i fajką w sieci. Moderator serwisu będzie miał możliwość
> szybkiego usunięcia zdjęcia po potwierdzeniu Twojej tożsamości.

Numer pinu do bankomatu też sobie życzysz?

L.

14. Data: 2007-07-21 20:36:23

Od: "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> napisał(a):

> młodzież nie ma zakazu palenia ani nawet spożywania.

Jak to nie? Są to przejawy demoralizacji nieletniego.

Sz.

15. Data: 2007-07-22 17:12:26

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr pisze:

> Jak to nie? Są to przejawy demoralizacji nieletniego.

Nie wolno Ci częstować nieletniego fajkiem. Natomiast jeśli nieletni
zanabył to może sobie palić. Tak naprawdę nawet zabrać mu nie można, bo
to jego własność.

L.

16. Data: 2007-07-22 17:43:05

Od: Jakub Szułakiewicz <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja pisze:
> [...]

I winę ponosi demoralizujący, a nie demoralizowany.

--
Yakhub

17. Data: 2007-07-23 00:40:18

Od: "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> napisał(a):

> Nie wolno Ci częstować nieletniego fajkiem. Natomiast jeśli nieletni
> zanabył to może sobie palić.

Skąd taka bzdurna wykładnia?
Nie może palić, to przejaw demoralizacji. Do palących nieletnich nawet
policja przyjeżdża na interwencje.

> Tak naprawdę nawet zabrać mu nie można, bo to jego własność.

Akurat! Masz nawet obowiązek zabrać.

Sz.

18. Data: 2007-07-23 00:41:10

Od: "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Szułakiewicz <y...@g...pl> napisał(a):

> I winę ponosi demoralizujący, a nie demoralizowany.

I ten, i ten.

Sz.

19. Data: 2007-07-23 22:14:07

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr pisze:

> Skąd taka bzdurna wykładnia?
> Nie może palić, to przejaw demoralizacji. Do palących nieletnich nawet
> policja przyjeżdża na interwencje.

Pokaż mi przepis. Poza tym nie przyjeżdża. Do pijanych tak. Ale nie w
celu ukarania.

> Akurat! Masz nawet obowiązek zabrać.

Pokaż mi przepis.

L.
zdemoralizowana

20. Data: 2007-07-23 22:53:45

Od: "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokaż mi przepis.

Art. 4 ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich.

> Poza tym nie przyjeżdża.

Sam dwa razy wzywałem, więc wiem.

> Pokaż mi przepis.

Art. 4 upn z komentarzem pod red. Krukowskiego.

Sz.

Co się dzieję z moim dzieckiem
"Opowieści z Ziemiomorza" - dubbing czy napisy?
krew z nosa
Noga w gipsie a chodzenie do szkoły
Punkcja ledzwiowa