Dzieciaczek sasiada...

21. Data: 2003-01-20 22:15:10

Temat: Re: Dzieciaczek sasiada...
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako AsiaS zamieszkała pod adresem
<a...@n...onet.pl>
w artykule <news:b0hmqh$m79$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> Użytkownik "Xena"
> Częściej nie znaczy zawsze ani też że nie jest to rozwiązanie dobre
> dla niektórych.

Nie mówię, że dobre dla niektórych, tylko, że ludzie potrafią być tak
nieprzewidywalnie podli, że czasem łapię się za głowę.

> Tu chyba niezbyt dużo masz do powiedzenia, jeśli chodzi o dziwne
> rzeczy jakie przeszłam nawet nie przechodzą wam przez myśl;)

Uśmieszek był przeca.

> Możemy się policytować, ja nie jestem pruderyjna;)

Doooobra - Ty zaczynasz ;-)
A tak poważnie, to nie chciałam cytowac historyjek z mojego zycia tylko
z życia znajomych i mniej znajomych. Czasem naprawdę zastanawiam się,
skąd ludzie wpadają na takie pomysły, bo w mojej głowie część w życiu by
się nie urodziła...

> Zresztą podobne do opisanych tu historyjek
> także przeszłam.

Których opisanych? Płodzenie dziecka z sąsiadem czy opisanych przeze
mnie?
Bo sie pogubiłam...

> Nie: ile lat, ale: jak je wykorzystać;)

Rozumiem, że chcesz powiedzieć, że w kwestii wykorzystywania masz już
około setki ;-))))

--
Pozdrówka
Tatiana

22. Data: 2003-01-20 22:42:37

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena"
> Powinnam mieć to co napisałaś czy nie powinnam? Bo mam UUEncode czy
> siakoś tak.
Dalej krzaczysz ;) Zrob tak jak napisalam wyjdzie ci wtedy 88892 ktore nie
krzaczy.
Asia

23. Data: 2003-01-20 22:47:03

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena"
> Nie mówię, że dobre dla niektórych, tylko, że ludzie potrafią być tak
> nieprzewidywalnie podli, że czasem łapię się za głowę.
A niektórzy tak przewidywalni że aż nudni a niektorzy tak
swiadomi tego co robia ze az tracą wiarygodność;)

> Doooobra - Ty zaczynasz ;-)
> A tak poważnie, to nie chciałam cytowac historyjek z mojego zycia tylko
> z życia znajomych i mniej znajomych.
A tak poważnie to zaczelas o moim zyciu/wieku a nie o swoich
znajomych;)

> Których opisanych? Płodzenie dziecka z sąsiadem czy opisanych przeze
> mnie?
> Bo sie pogubiłam...
A zostawmy to ;)

> Rozumiem, że chcesz powiedzieć, że w kwestii wykorzystywania masz już
> około setki ;-))))
Wykorzystywania czego/ kogo? ;)
Asia

24. Data: 2003-01-21 00:32:59

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w artykule <news:b0hu1j$9j6$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> Użytkownik "Xena"
> Dalej krzaczysz ;) Zrob tak jak napisalam wyjdzie ci wtedy 88892
> ktore nie krzaczy.

A teraz lepiej? Zrobiłam dokładnie jak Pani kazała ;-)

--
Pozdrówka
Tatiana

25. Data: 2003-01-21 01:11:56

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w artykule <news:b0hu9q$a2p$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> Użytkownik "Xena"
> A niektórzy tak przewidywalni że aż nudni a niektorzy tak
> swiadomi tego co robia ze az tracą wiarygodność;)

Wolę miec w otoczeniu tych bardziej nudnych jak flaki z olejem niż
podłych...

> A tak poważnie to zaczelas o moim zyciu/wieku a nie o swoich
> znajomych;)

Chwila moment - nie pisałam o Twoim życiu tylko o wieku i to z
usmieszkiem. A to że jesteś młoda to mi wyszło z jakiegoś starszego
wątku, gdzie ktoś jako koronny argument to podawał. Myslałam - że
załapiesz o co biegało.
A pisząc o obserwacjach, to dotycza one sytuacji, które zdarzają soę
obok mnie, nie muszą bezpośrednio mi się trafiac - prawda?

> A zostawmy to ;)

Ok. Mówisz i masz. ;-)

> Wykorzystywania czego/ kogo? ;)

Noooo - tych lat ;-)

--
Pozdrówka
Tatiana

26. Data: 2003-01-21 08:46:57

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz jestem wyluzowany . Chodzi mi o "produkcje berbecia"

a co w tym takiego bulwersującego? Niektorzy uzywaja terminu "owoc bozego
daru plodnosci" a niektorzy produkuja berbecie...

Pzdr
Iwcia

27. Data: 2003-01-21 08:59:46

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym przypomnieć, że często niepłodność u mężczyzny jest spowodowana
> tym, że organizm produkuje normalnie plemniki, tylko że z różnych przyczyn
> plemniki te nie mogą dojrzeć i są niepełnowartościowe.
> W tych przypadkach stosuje się zapołodnienie in vitro, pobierając młode
> plemniki od mężczyzny i pozwalając im dojrzeć w odpowiednio przygotowanych
> warunkach laboratoryjnych.

wiesz ile kosztuje in vitro (bez zadnej gwarancji ze sie uda)? Wiesz ze
kazda ciaza z in vitro jest traktowana jako zagrozona?

> Nie wiem, czy w rozważanej sytuacji jest to możliwe. Szkoda też, że nie
> napisałeś, co o tym sądzi ten bezpłodny mężczyzna. Być może to wyręczenie
> się nim w podstawowej wręcz funkcji mężczyzny może siąść mu strasznie
> na psychikę i być przyczyną różnych problemów.

czy myslisz ze bedzie to inaczej odczuwal w przypadku banku nasienia i w
przypadku sasiada? no albo powiedzmy jakiegos rzadziej widywanego faceta,
odczepmy sie od sąsiadów...
Czy też wogóle nie mając dziecka będzie mu łatwiej? Chodzi mi o Twoje
gdybania jako faceta :)

> A adopcja/rodzina zastępcza nie wchodzi w grę?
>
> Tak sobie gdybam...

Dla mnie osobiscie to tez jest lepsze wyjscie z calej sytuacji... ale
niektore kobiety (cale szczescie nie ja) mają wielką potrzebe posiadania
wlasnego "organicznego" dziecka... poza tym nie wszyscy mogą się załapać na
rodzinę adopcyjną...

Pzdr
iwcia od krzysia

28. Data: 2003-01-21 10:21:42

Od: Zamich <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmanska wrote:

> Ja dodam ze byc moze 100 lat temu niejedna baba na wsi poprosila o
> pomoc sasiada jesli jej chlop nie mógl miec dzieci.
> Ale :
>
> 1) Dbala o to zeby maz sie o tym nie dowiedzial.
> 2) Nie bylo badan DNA a tym samym mozliwosci sprawdzenia, czyje to
> faktycznie dziecko.
> 3) Nie miala innych mozliwosci, a rozumiem jej pragnienie posiadania
> dziecka.

A ja dodam ze wlasnie mialem o tym napisac :( spoznilem sie :)

Ale w dzisiejszych czasach tez sie da tylko trzeba zdazyc w czasie kiedy

pojawia sie watpliwosci co do plodnosci meza ale przed badaniem
i stwierdzeniem u niego nieplodnosci.
I wtedy:

1) Maz jest zadowolony bo okazuje się że jest prawdziwym mezczyzna
2) Zona jest zadowolona bo ma dziecko
3) Zona jest zadowolona bo miala okazje sprobowac jak to jest z innym
4) Maz jest zadowolony bo zona majac wyrzuty sumienia dogadza mu
bardziej niz kiedykolwiek
5) Dziecko jest zadowolone bo ma kochajacych rodzicow :)
6) X jest zadowolony bo sobie bzyknął kilka razy bez zobowiazań

Ogolnie same plusy :)

Pozdrawiam
Michal

29. Data: 2003-01-21 10:31:51

Od: "mirek" <m...@a...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co w tym takiego bulwersującego? Niektorzy uzywaja terminu "owoc
bozego
> daru plodnosci" a niektorzy produkuja berbecie...

Jasne, alternatywa dla jednej skrajnosci jest druga skrajnosc. A
pomiędzy -czarna dziura :(
pozdr
Mirek
P.S. Do obu jest mi jednakowo daleko

30. Data: 2003-01-21 10:46:55

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena"
> Wolę miec w otoczeniu tych bardziej nudnych jak flaki z olejem niż
> podłych...
No właśnie ja też i o tym pisałam. Żyję w świecie ludzi których decyzje
chociaż bardzo kontorwersyjne i niebezpieczne (podobne poziomem
ryzyka do opisanej tu na początku) są tak przedyskutowane, przemyślane
i wdrażane z taką świadomością że wychodzą z tego cali i zwycięzcy.
Dla tych ludzi takie decyzje bywają lepszym rozwiązaniem.

> [...]
> usmieszkiem. A to że jesteś młoda to mi wyszło z jakiegoś starszego
> wątku, gdzie ktoś jako koronny argument to podawał. Myslałam - że
Ale oni z tym wiekiem to na serio przecież:)

> Noooo - tych lat ;-)
No i sie pogubiłam czy odpowiadać serio czy ciagnac zartobliwie:)
Tak serio - z kimkolwiek (do trzydziestu kilku lat ) rozmawialam, chocby
i przed rozmową calkiem serio dyskryminowal ze wzgledu na wiek
(co wie o zyciu, niedojrzala itd), po dłuższej rozmowie bez wyjątku
przepraszał i przyznawał że nie ma między nami granicy wiekowej.
I za wyjątkiem kilku dziedzin (np. pracy zawodowej) właśnie na tyle się czuję.
Żeby pogłębić dysonans wyglądam na mniej więcej 17;)
Asia

Babcia
barwa głosu
poradnia dla par?
zaprzeczenie ojcostwa, prawo polskie a europejskie.
koncząc samotność w rodzinie