Dziecko Rosemary

31. Data: 2008-06-08 10:30:48

Temat: Re: Dziecko Rosemary
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Nie wyglądasz na filigranową. Gdyby nie rozcinanie mogłabyś
> tanczyć po dwu godzinach..

O mało się nie wykrwawiłam... A poza tym o zmęczone mięśnie mnie się
rozchodziło.
Ale fakt, że się moja (rodzinna) lekarka zdziwiła, jak wracając
piechotą ze zdejmowania szwów kupowałam po drodze firany do dużego
pokoju ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2008-06-08 10:40:37

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 12:30, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> Ale fakt, że się moja (rodzinna) lekarka zdziwiła, jak wracając
> piechotą ze zdejmowania szwów kupowałam po drodze firany do dużego

Po babce Stoice?

33. Data: 2008-06-08 10:43:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś chodzącą Patologią.

Śmierdząca, stara ropucho.

Powaga. :)

--
CB

34. Data: 2008-06-08 10:44:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żartujesz, ale...

zgłoś swoje córki.
Powaga.

--
CB

35. Data: 2008-06-08 10:46:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już nie zabierają.

Masz nieaktualne dane.

--
CB

.googlegroups.com...

Do osobnych sal - nikt się nie przejmował moimi, pielęgniarki
przynosiły na karmienie, na szczęście duże były - wszystkie powyżej
3,5 kg, a jedno powyżej 4kg, nie mieściły się w kieszeni fartucha...

36. Data: 2008-06-08 10:48:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby tak się stało, to Polański pozbawiłby XL Argumentu. :)

--
CB

37. Data: 2008-06-08 10:59:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL, odpowiedz proszę cię:
ile razy powiedziałaś swoim córkom, że je kochasz?

Poważnie pytam.

Przyznasz się?
Tylko nie kłam, na miłość boską. :)

38. Data: 2008-06-08 12:04:41

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Jun 2008 12:11:38 +0200, intro_c napisał(a):

> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy wolno czy nie wolno zależy od obowiązującego prawa oraz od tzw
> sumienia kontretnego człowieka. W przypadku gwałtu chyba wolno...

"Chyba"...

...,,Właśnie dlatego prawo cywilne musi zapewnić wszystkim członkom
społeczeństwa poszanowanie pewnych podstawowych praw, które należą do
natury osoby i które musi uznać i chronić każde prawo stanowione. Wśród
nich pierwszym i podstawowym jest nienaruszalne prawo do życia każdej
niewinnej ludzkiej istoty. Chociaż władza państwowa może niekiedy
powstrzymać się od zakazania czegoś, co - gdyby zostało zabronione -
spowodowałoby jeszcze poważniejsze szkody, nigdy jednak nie może uznać, że
jest prawem jednostek - nawet jeśli stanowiłyby one większość społeczeństwa
- znieważanie innych osób przez łamanie ich tak podstawowego prawa, jakim
jest prawo do życia. Prawna tolerancja przerywania ciąży lub eutanazji nie
może więc w żadnym przypadku powoływać się na szacunek dla sumienia innych
właśnie dlatego, że społeczeństwo ma prawo i obowiązek bronić się przed
nadużyciami dokonywanymi w imię sumienia i pod pretekstem wolności." (nr
71)
,,Tak więc w przypadku prawa wewnętrznie niesprawiedliwego, jakim jest
prawo dopuszczające przerywanie ciąży i eutanazję, nie wolno się nigdy do
niego stosować ani uczestniczyć w kształtowaniu opinii publicznej
przychylnej takiemu prawu, ani też okazywać mu poparcia w głosowaniu." (nr
73)
Jan Paweł II, Encyklika Evangelium vitae, 1995.

39. Data: 2008-06-08 12:13:24

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Jun 2008 12:59:58 +0200, cbnet napisał(a):

> XL, odpowiedz proszę cię:

Skoro ładnie prosisz, a nie wymyślasz mi od ropuch...

> ile razy powiedziałaś swoim córkom, że je kochasz?
>
> Poważnie pytam.
>
> Przyznasz się?
> Tylko nie kłam, na miłość boską. :)

Ani razu. Dzieciom okazuje się i uczy miłości przez... desygnat, a nie
przez słowa.
Biedny życiowy za-gadułko.

40. Data: 2008-06-08 12:15:18

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Jun 2008 12:43:08 +0200, cbnet napisał(a):

> Jesteś chodzącą Patologią.
>
> Śmierdząca, stara ropucho.
>
> Powaga. :)

Powaga w twoim wykonaniu to samobójstwo, durniu.

Niemieckie psy kontra polskie świnie
Prośba o pomoc w badaniu
Odmówili aborcji zgwałconej 14-latce [cross]
osrana flaga
dokopmy niemcom...