Prośba o pomoc w badaniu

1. Data: 2008-06-07 11:55:25

Temat: Prośba o pomoc w badaniu
Od: "Buchling" <buchling@(cut-this)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc i wzięcie udziału w badaniu internetowym. Każda
wypełniona ankieta jest dla mnie na wagę złota. Dlatego też z góry dziękuję
wszystkim uczestnikom. Jest to badanie do doktoratu i dotyczy ono tego, jak
ludzie radzą sobie z sytuacjami, z którymi stykają się w życiu. Jest ono w
pełni anonimowe.

Poniżej zamieszczam link, pod którym można znaleźć moje badanie:
http://mayka_og.riz.pl/aka/200806/

Jeżeli to ogłoszenie jest niezgodne z regulaminem bardzo proszę moderatora o
skasowanie mojego postu.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję,
Angelika Kleszczewska-Albińska