co sądzicie o bolku?

1. Data: 2008-06-06 22:11:19

Temat: co sądzicie o bolku?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rp.pl/artykul/144863.html

"Antoni Dudek: Nie wiem, czy to dobrze, że oni akurat piszą tę książkę.
Dla wielu stali się symbolem lustracji. Może są zbyt emocjonalni. Od
razu spotkał ich atak. Szkoda. Ale raczej można mieć pretensje do
historyków, że żaden z nich nie napisał porządnej biografii Wałęsy. Biję
się też we własne piersi. A oni wykonali potężną pracę"

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

2. Data: 2008-06-06 23:07:21

Temat: Re: co sądzicie o bolku?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> [...]
> pretensje do historyków, że żaden z nich nie napisał porządnej
> biografii Wałęsy. Biję się też we własne piersi. A oni wykonali

Tylko po co?
Zresztą - przeczytam, to będę miał zdanie.

michał

3. Data: 2008-06-06 23:10:53

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tylko po co?
> Zresztą - przeczytam, to będę miał zdanie.

jak pamiętam cię z dyskusji o sondażowniach - tobie nie zależy na
dochodzeniu do prawdy?

4. Data: 2008-06-06 23:18:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

Wolę Lolka i Tolę. Klientela na wyższym poziomie kulturowym.

michał

5. Data: 2008-06-06 23:30:04

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Wolę Lolka i Tolę. Klientela na wyższym poziomie kulturowym.

każda pliszka.
jako studenciak siedziałem raczej w bolku.
przystępniejszy cenowo.

a fajna knajpka na strym miescie była - "michałek" obok pizzzeri raj.
mordownia taka, ale dekadencka troche

6. Data: 2008-06-06 23:48:06

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> jak pamiętam cię z dyskusji o sondażowniach - tobie nie zależy na
> dochodzeniu do prawdy?

Fakty żle rozumiane, mierzone dzisiejszą mentalnośią ludzi należących do
pokolenia, które nie posiada w głowie tamtego zapisu pamięci politycznej -
nie jest żadną prawdą.
Niewielu młodych ludzi rozumie dzisiaj, że robienie w konia esbeków po to,
żeby dla interesu wyjechać za granicę przysparzało raczej szacunku niż
dezaprobaty. Tak jak to robił na przykład jajcarz nad jajcarzami tamtych
czasów Maciek Damięcki. Dziś musiał doznać upokorzenia właśnie od ludzi,
którzy nie władają tamtą mentalnością. Jest dla nich obca i nieznana.

michał

7. Data: 2008-06-06 23:57:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Fakty żle rozumiane, mierzone dzisiejszą mentalnośią ludzi należących do
> pokolenia, które nie posiada w głowie tamtego zapisu pamięci politycznej
> - nie jest żadną prawdą.

czy zatem bitwa pod grunwaldem to fikcja?

> Niewielu młodych ludzi rozumie dzisiaj, że robienie w konia esbeków po
> to, żeby dla interesu wyjechać za granicę przysparzało raczej szacunku
> niż dezaprobaty.

o czym ty mówisz?
szacunek dla lizusów i kapusiów?
kpisz?

> [...]
> tamtych czasów Maciek Damięcki. Dziś musiał doznać upokorzenia właśnie
> od ludzi, którzy nie władają tamtą mentalnością. Jest dla nich obca i

ale nie wszyscy byli takimi jajcarzami.
siedzieli w domu i ani im było marzyć o zagranicznych wojażach.
bo nie chcieli byc jajcarzami.
nie za taką cenę.

8. Data: 2008-06-07 00:19:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> każda pliszka.
> jako studenciak siedziałem raczej w bolku.
> przystępniejszy cenowo.

Bolek jest teraz inny i nie wpadam tam. A jako studenciak ale także i
później siadywałem w Zielonej Gęsi raczej.

> a fajna knajpka na strym miescie była - "michałek" obok pizzzeri raj.
> mordownia taka, ale dekadencka troche

Na Rynku nie kojarzę. Może gdzieś na jednej z licznych uliczek wokół... Coś
z michałem w nazwie kojarzy mi się na Freta, niedleko św. Jacka.
michał

9. Data: 2008-06-07 00:30:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Bolek jest teraz inny i nie wpadam tam. A jako studenciak ale także i
> później siadywałem w Zielonej Gęsi raczej.

ale to knajpa dla esgiechujków jest :)

> Na Rynku nie kojarzę. Może gdzieś na jednej z licznych uliczek wokół...
> Coś z michałem w nazwie kojarzy mi się na Freta, niedleko św. Jacka.

no, niedaleczko pomnika małego powstańca
o tu:
http://tinyurl.com/62ct5e

10. Data: 2008-06-07 01:00:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> czy zatem bitwa pod grunwaldem to fikcja?

Nie, to jest fakt. Ale kto miał rację, a kto jej nie miał, to my dzisiaj
taki rympał wiemy. Obie strony wierzyły w Boga i w słuszność swoich działań.
Potrafimy się wczuć w mentalność ludzi zakutych w żelazo i bez komórek pod
chełmami? :)

> o czym ty mówisz?
> szacunek dla lizusów i kapusiów?
> kpisz?

Widzisz, nie łapiesz tego. Powiedzieć coś, co esbek myśli, że wykapowałeś,
to akurat inna kategoria działania. Tak jak podpisanie listy volksdeutchów,
żeby uratować syna z Oświęcimia, jest inną kategorią niż lizusostwo i
kapowanie.

> ale nie wszyscy byli takimi jajcarzami.
> siedzieli w domu i ani im było marzyć o zagranicznych wojażach.
> bo nie chcieli byc jajcarzami.
> nie za taką cenę.

Więksość nie robiła tego nie z uczciwości i patriotyzmu, tylko z braku
pomysłów lub odwagi. Spryt jest zawsze w cenie i dlatego nie każdemu go
Bozia dała.
A kto był szują, to był. Takich też nie brakowało. Najmniej było
przyzwoitych, ale za brak przyzwoitości też nie można człowieka potępiać w
czambuł.

michał

co tak cicho?
skoro powiedziało się a... :)