co tak cicho?

1. Data: 2008-06-06 20:19:59

Temat: co tak cicho?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

że niby piątek i wszyscy imprezują?!

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!
tre Niro, tren hakker
a wszystko to ja! a wszystko to ja!

2. Data: 2008-06-06 20:26:06

Temat: Re: co tak cicho?
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> że niby piątek i wszyscy imprezują?!

Wieszają flagi ;)

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2008-06-06 20:31:43

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Jun 2008 22:19:59 +0200, tren R napisał(a):

> że niby piątek i wszyscy imprezują?!

Nie wszyscy - są tacy, u których się imprezuje w soboty i oni muszą się na
to przygotować już w piątek, coby np. golonki z grochem (trzeci raz z rzędu
w weekend, cóż zrobić, kiedy dobre) i sernika na zimno z truskawkami nie
brakło, tudziez innych smakołyków. U mnie grillowej łatwizny nie ma ;-P

PS. Poza tym - inwencja mi padła z przejedzenia truskawkami. Cza będzie
pomyśleć, zaplanować grafik wkurzających tematów na następny tydzień :-)

4. Data: 2008-06-06 20:48:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> PS. Poza tym - inwencja mi padła z przejedzenia truskawkami. Cza będzie
> pomyśleć, zaplanować grafik wkurzających tematów na następny tydzień :-)
> w weekend, cóż zrobić, kiedy dobre) i sernika na zimno z truskawkami nie

a ja właśnie obejrzałem koncert finałowy szansy na sukces.
wygrała niejaka nina kodorska - zajebiście śpiewała.
a jaka ładna! :)

5. Data: 2008-06-06 20:51:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Nie wszyscy - są tacy, u których się imprezuje w soboty i oni muszą się na
> to przygotować już w piątek, coby np. golonki z grochem (trzeci raz z rzędu

Są tacy, co się przygotowują do jakichś bezsensownych zaliczeń. I mają w
dodatku weekend z głowy. :/

> PS. Poza tym - inwencja mi padła z przejedzenia truskawkami. Cza będzie
> pomyśleć, zaplanować grafik wkurzających tematów na następny tydzień :-)

Myśl, myśl. Tylko nie za bardzo przeintelektualizowane proszę. :-)

Ewa

6. Data: 2008-06-06 20:57:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> inwencja mi padła z przejedzenia truskawkami. Cza będzie pomyśleć,
> zaplanować grafik wkurzających tematów na następny tydzień :-)

Ha, tak myślałam, że albo trollujesz, albo lubisz flejmy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2008-06-06 20:59:44

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> że niby piątek i wszyscy imprezują?!

Pewnie. A co!
Właśnie wróciłam z kina tak zaciekawiona filmem Kochanice Króla, że aż
czytam w necie szczegóły oraz recenzje, które są kiepskie i zupełnie się z
nimi nie zgadzam. :)
pozdr i dobranoc.
o.

8. Data: 2008-06-06 21:05:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a ja właśnie obejrzałem koncert finałowy szansy na sukces.
> wygrała niejaka nina kodorska - zajebiście śpiewała.
> a jaka ładna! :)

Ach, przegapiłam, a widziałam zajawki. Mann prowadził?

Ewa

9. Data: 2008-06-06 21:18:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> [...]
> Właśnie wróciłam z kina tak zaciekawiona filmem Kochanice Króla, że aż
> czytam w necie szczegóły oraz recenzje, które są kiepskie i zupełnie się z

oo! reklame właśnie widziałem w tv. mów coś!
:)

10. Data: 2008-06-06 21:20:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ach, przegapiłam, a widziałam zajawki. Mann prowadził?

oł jea! :)
ale kodorska - miód głos i miód dziewczyna!

--

skoro powiedziało się a... :)
No muszę, choć może OT
jak się przydziela wagi?