Dziecko i praca

11. Data: 2002-02-24 11:49:18

Temat: Re: Dziecko i praca
Od: "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiola <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5ahrv$1ooi$...@p...acn.pl...

> A ja za dwiescie ( brakujace ) poszukalabym sobie dziecka,
> ktorym mozna sie zaopiekowac.

Bardzo słuszna uwaga. Kilka lat temu pracując w Szczecinie oddawałam
córkę do pani, która opiekowała sie kilkorgiem dzieci we własnym
mieszkaniu. Miała dwoje (chyba) własnych i przychodziło do niej
jeszcze troje, doskonale dawała sobie radę, dzieci u niej jadały
posiłki a matki płaciły za to 200 zł miesięcznie. Inicjatorka tego
wątku wspomniała, ze w Jej miejscowości jest spore bezrobocie,
więc sądzę, że ci którzy znaleźli pracę zarabiają jakieś niewielkie
sumy, a zatem mogą być zainteresowani opieką własnie może nie
idealną (idealna = opiekunka tylko dla jednego dziecka, poświęcająca
mu cały swój czas) ale za to taką z rodzinną atmosferą i za
niewielkie pieniądze. Szczególnie mam na myśli dzieci poniżej
trzeciego roku życia, bo wydaje mi się, że o wiele większe jest
prawdopodobieństwo łapania co chwilę różnych chorób w żłobku
gdzie jest sporo dzieci, niż w takim właśnie nieformalnym.
Ja w każdym razie byłam bardzo zadowolona z tej opiekunki,
bo było blisko, poza tym takie "do jednego dziecka" żądały
300-400 zł a to była dla mnie wówczas spora różnica.

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

12. Data: 2002-02-24 19:08:58

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w wiadomości

> Tylko, ze malo ktora matka zdecydowałaby się na opiekunkę z dzieckiem.
> Ja osobiście gdybym miała zatrudnić opiekunkę do mojego dziecka nie
> zgodziłabym się na to aby moje dziecko przebywało u niej w domu.
> Wymagałabym aby to opiekunka przychodziłą do mojego dziecka do mojego
> domu.

to kwestai umowienia.
co do "malo ktora matka" raczej bym polemizowala, to twoje zdanie
ja znam zdania inne i widze to w zyciu
iwon(k)a

13. Data: 2002-02-26 11:42:21

Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Wiesz,przepraszam Cie bardzo,ale czy mogla bys
zmienic nick? Posluguje sie podpisem Iwonka juz od kilku lat
i na te grupe tez pisze,nie chce by nas mylono.
Dzieki
Pozdrawiam
Iwonka

14. Data: 2002-02-26 22:18:02

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wiwian,
nie wiem czy sie nie powtorze, ale nie mam czasu czytac wszystkiego :(.
U mnie tez bywalo podobnie, mielismy i mamay w kolko przoblem czy ja
powinnam (co najmniej teoretycznie) isc do pracy. Pzrydalo by sie zawsze
pare groszy przeciez. Ja zreszta troche zle znosze siedzenie w domu, ale to
juz inna sprawa :)

Raz policzylismy wydatki zwiazane z ewentualna opiekunka do dziecka (
zlobka oboje nie chcemy) i dojazdami do pracy etc. Wyszlo nam ze to i tak
bedzie skorka za wyprawde, bo najlepsza i najatansza opiekuna do dziecka to
wlasnie mama. Ja samolubnie powiedzialam ze dziacko + prowadzenie domu to i
tak dwa etaty i maz faktycznie po dlugiej debacie ( a jest w sumie trudno
reformowalny ;) ) ponial ze mam racje. Stwierdzil ze lepiej jak maly bedzie
dobrze nakarmiony, ze woli miec w domu posprzatane i na obiad cos wiecej niz
mrozone pyzy ;) . I sie tamat na razie skonczyl .
Ja bym pogadala z TZ tylko z argumentami . Niech wie ze za dodatkowe 200 zl
niewiele zyska a moze sporo starcic.

Pozdrawia
Sasanka, kura domowa :)

15. Data: 2002-02-28 02:06:52

Temat: Re: Dziecko i praca (69)
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
inetia.pl...
> [...]
> zmienic nick? Posluguje sie podpisem Iwonka juz od kilku lat
> i na te grupe tez pisze,nie chce by nas mylono.

poniewaz tym nickiem posluguje sie i na innch grupach wiec mozetaki numer 69 przy
temacie listu zalatwi ewentualne pomylki
:-)))))))
iwon(k)a

16. Data: 2002-02-28 02:56:33

Temat: OT (69)
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwonka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

| poniewaz tym nickiem posluguje sie i na innch grupach wiec mozetaki
numer 69 przy temacie listu zalatwi ewentualne pomylki
| :-)))))))

Huhu, az mi sie zboczenizatory wlaczyly :-)~~
A czemu 69, a nie np. 23? :-)

A tak powazniej - lepiej byloby przy nicku... :-/ moze Ivonka, Iw0nka
lub cos w tym stylu?

Pozdrawiam ;-)
didziak 69 ;-)~~~

17. Data: 2002-02-28 09:34:49

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Feb 2002 20:06:52 -0600, podpisując się jako "Iwonka"
<i...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>poniewaz tym nickiem posluguje sie i na innch grupach wiec mozetaki numer 69 przy
temacie listu zalatwi ewentualne pomylki
>:-)))))))

I wszystkim takie posty rozwalą całe wąkowanie - bo dodając do tematu
postu na który odpowiadasz te swoje cyferki robisz nowy wątek.
Bravo.
Marzena

18. Data: 2002-02-28 17:31:23

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marynatka napisał(a) w wiadomości: ...

69 przy temacie listu zalatwi ewentualne pomylki

>I wszystkim takie posty rozwalą całe wąkowanie - bo dodając do tematu
>postu na który odpowiadasz te swoje cyferki robisz nowy wątek.
>Bravo.

Dokładnie. Dziewczę drogie (Iwonko, znaczy), jeśli w wątku opatrzonym przez
Ciebie zechce zabrać głos Iwonka pierwsza, dalej nikt Was nie odróżni. A
wątkowanie pójdzie w krzaki, przynajmniej w Google'u, nie wiadomo po co.
Zmień coś w polu "From/Od" i po sprawie, dobrze?

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

Czy grupa pl.soc.dzieci jeszcze funkcjonuje ?
przemoc i jej konsekwencje
Do młodzieży. Nasza wspólna strona!
Rodzina
Problemy z legalnoscia zwiazkow wiadomych