Re: Dziecko z padaczka w przedszkolu

Data: 2006-01-12 08:08:56
Temat: Re: Dziecko z padaczka w przedszkolu
Od: "Tadeusz" <t...@p...antyspam.onet.pl>

Użytkownik "medea" <> napisał w wiadomości

> Ona IMO nie szuka pomocy, tylko szuka uniknięcia problemu. Gdyby szukała
> pomocy, to zupełnie inna by była moja reakcja.

Jest tylko jedno małe ale: po tym jak pewna mamusia pozwała
korepetytorkę syna że ten nie dostał piątki już nic mnie nie zdziwi ....
Może obawia się że wyląduje w sądzie jeżeli dziecko dostanie takiego
ataku w przedszkolu, nawet jeżeli nie będzie w tym żadnej jej winy ?
Nie zdziwiło by mnie gdyby ktoś jej to "zasugerował"
a ten post był zwykłą reakcją obronną.
Bo sąd ją pewnie uniewinniłby po paru latach procesu,
tylko co z tego skoro już dawno nie będzie mieć pracy
za to będzie mieć zszargane nerwy i opinię.

Natomiast jeżeli jedyną przyczyną jest zwykłe niechciejstwo
to zdecydowanie powinna zmienić pracę.

Tadeusz