"Dzięki"

1. Data: 2003-10-06 06:01:13

Temat: "Dzięki"
Od: "Paulina" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Ewa że powiedziałaś mi troszkę o tej rehabilitacji ale jednak jest to
troszku za mało.Dziękuje pozostałym grupowiczom za tak obfite odpowiedzi na
zadane pytanie.Dużo można się od was dowiedzieć.Przykre to jest.
Paulina

2. Data: 2003-10-06 06:56:13

Temat: Re: "Dzięki"
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina" <> napisał w wiadomości
.Dziękuje pozostałym grupowiczom za tak obfite odpowiedzi na
> zadane pytanie.Dużo można się od was dowiedzieć.Przykre to jest.
> Paulina

A o co chodzi moja "droga" Paulinko?:)
Avf

3. Data: 2003-10-06 08:37:48

Od: "Roma" <rom.ma@w p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> zadane pytanie.Dużo można się od was dowiedzieć.Przykre to jest.

Nie popadajmy w skarjnosci Paulino..
1. lekarze tutaj zagladajacy, nie maja obowiazku odpowiadac na wszystkie
pytania no i jak wszyscy maja prawo nie wiedziec wszystkiego
2.zakladamy* lekarze- bo tutaj musisz sie liczyc z obecnascia np.
hipochondryków, szarlatanow, salowych, studentow, chorych, sykolnzch
lobuziakow czy farmaceutow- nie uwlaczajac nikomu, ktorzy moga robic
wrazenie specjalisty.. i inni;-)
3. z moich obserwacji wynika, ze na 100% znajduja odpowiedzi posty majace
"ciaze" lub "penisa" w temacie: wobec czego, jezeli tak bardzo pragniesz
odpowiedzi, proponuje napisanie postu pt. "Rehabilitacja penisa" lub
"rehabilitacja w ciazy" - zakladam iz przyciagnie uwage wielu(niekoniecznie
lekarzy, czy rehabilitantow;-))
4.proponuje zajrzec tu:http://www.rehabilitacja.pl/
gdzie z pewnoscia spotkasz ludzi, mogacych Ci udzielic wyczerpujacych
odpowiedzi
Przepraszam jezeli nieopatrznie kogos urazilam;)
Roma

4. Data: 2003-10-06 08:43:30

Od: "Roma" <rom.ma@w p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, link mi nie wyszedl ....

http://www.rehabilitacja.pl/

albo poszukac tu=
http://www.panoramafirm.com.pl/serwis/katalog/c/Reha
bilitacja

Roma

5. Data: 2003-10-06 17:36:56

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

A skąd wiesz, że na grupie działa jekiś lekarz z Wrocławia? :-/

Rukasu

6. Data: 2003-10-06 17:56:40

Od: "" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paulina" <> napisał w wiadomości
> .Dziękuje pozostałym grupowiczom za tak obfite odpowiedzi na
>

> A o co chodzi moja "droga" Paulinko?:)
> Avf

Chodzi o rehabilitacje we Wrocławiu i jakiegoś dobrego w miarę taniego
ortopedę.Mam rozwalone kolano w wieku 18 lat i nic nie wróży na to że będzie
lepiej :(

7. Data: 2003-10-06 18:02:47

Od: "" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, link mi nie wyszedl ....

> [...]
Co do tematów o penisach itp.Wiem że lekarze nie mają obowiązku odpowiadania na
pytania ale wydaje mi się że zwykła pomoc w postaci napisania na priva lub na
forum adresu placówki w której przeprowadza się rehabiltację we Wrocławiu i
jest tam niedrogo w miarę i można się szybko dostać nie powinno sprawiać nikomu
problemów.Jednak jak widzę sprawia niestety :-(

8. Data: 2003-10-06 18:12:33

Od: "" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nikomu
> problemów.Jednak jak widzę sprawia niestety :-(

Zapomniałam podziękować za adresy stron :-)

http://www.am.torun.pl/p alenie -> przepraszam za zamieszanie
http://www.am.torun.pl/l ekarze
nadczynność tarczycy a sex
obliczenia rozproszone w Internecie a postep w medycynie
pediatra w Bielsku!!!