Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))

1. Data: 2005-10-28 13:55:14

Temat: Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:YNCGBC28102005105330.nqcvrg@cbyobk.pbz...
0000piątek 28-października-2005 o godzinie 10:37:09 Piotr Grela
> \(interpio\) napisał/a

Twoim wózku na przednie koło ale nie wiem jak czy widełki przednie by to wytrzymały,
bo one są najbardziej awaryjne w tych wózkach.

> Ale ja NIE CHCĘ!
>
> Dla mnie największa frajda, to właśnie pedałowanie! ja odżywam od
> czasu jak mam ten wózek korbowy - nareszcie się ruszam, i to tak
> naprawdę! mam parę tras w okolicy, gdzie i pod górkę czasami trzeba
> wjechać i mi to bardzo dobrze robi! Żadnych silniczków!

Wiem i rozumiem. Na siłę tym "silniczkiem" nie chcę nikogo uszczęśliwiać,
poza tym trudno takie coś ubezpieczyć - bo nie jest to ani rower ani motorower.
Z "silniczkami" spalinowymi jest, spory wybór samochodów, motorowerów itd.

Dzisiaj na targu w Oleśnicy rozglądałem się za używanymi piastami Torpedo
kosztują one ok 20 zł.. Problem jest w tym, że nie mają zwykle manetek, linek i etc.

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio) www.handbike.pl