Re: Dziękuję i wiem! - Świetlica cd.

1. Data: 2003-02-27 14:16:52

Temat: Re: Dziękuję i wiem! - Świetlica cd.
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d.v." <o...@o...pl> napisał:

> LA STRADA

??? Naprawde...??? W obliczu takich sympatycznych propozycji i Twojego
wyczulenia na kojarzenie sie - chcesz nazwe, ktora w oczywisty sposob
kojarzy sie z prostytutkami??? Az mi sie przewrocil obiad w zoladku - nie
rob tego!

Melisa

1. Data: 2003-02-27 14:38:51

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melisa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyczulenia na kojarzenie sie - chcesz nazwe, ktora w oczywisty sposob
> kojarzy sie z prostytutkami??? Az mi sie przewrocil obiad w zoladku - nie

Nie mów takich rzeczy bo MEMA dostanie schizofrenii... (tzn o rzeczach sympatycznych)
Odp. wysłałem ci na priv.

Czy gry komputerowe typu Doom rozwijaja?
pracoholizm
Re: smieszny jak... Polak
co sądzicie o tej sytuacji ?
DDA Wa-wa?