Szydelko- ale troche inaczej-pytanie?

1. Data: 2003-07-21 20:55:34

Temat: Szydelko- ale troche inaczej-pytanie?
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, Grupowiczki/ow, Panie i Panow,

mam pytanie dotyczace techniki szydelkowej, ktorej nazwy nie znam. Spotkalam
sie z nia tylko raz, jakies 25lat temu, w dosc niecodziennych okolicznosciach.

Moja Mama byla w szpitalu, b. ciezko chora. Byla tam i inna chora, pani, ktora
robila szydelkiem poduszki. I uczyla wszystkich chetnych. Moja Mama wrocila ze
szpitala nie tylko zdrowsza, ale jeszcze z wlasna poduszka!!!

Wracajac do robotki:

Robotka byla dwukolorowa. Skladala sie (chyba, bo nie mam okazji sprawdzic w
trakcie pisania, poduszka jest u Mamy w domu) ze slupkow i lancuszkow. Dlugosc
lancuszkow byla chyba zawsze taka sama, natomiast zmieniala sie ilosc slupkow
w danym rzedzie.

W trakcie roboty, wygladalo to dziwacznie.

Ale uwaga:

po skonczeniu, te lancuszki sie przeplatalo jedne w drugie, i wychodzily takie
jakby kwiatki, na wierzchu. A te slupki tworzyly "tlo".

I jest to sliczne!

Czy ktos wie:

1. Jak sie to nazywa (czyli: jak szukac w sieci wzorow)

2. Czy jest cos innego robione taka technika (nigdy nie spotkalam, ale nie
trace nadziei)

a moze:

3. Czy ktos ma moze jakies wzory?

Pozdrawiam,

i licze na Wasza pomoc,

Anna

1. Data: 2003-07-22 10:26:39

Temat: Dziekuje!
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedz,(jesli nie doszedl moj himeryczny email;

szukam teraz w sieci, chociaz wiekszosc linkow podanych przez np.Google zwraca
odp. "podana strona nie istnieje". Ale to nic, zamowie te ksiazke z Annie's
attic.

Jeszcze raz dziekuje,

i pozdrawiam,

Anna

1. Data: 2003-07-22 12:01:34

Temat: Re: Dziekuje!-pendant
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Dziekuje za odpowiedz,(jesli nie doszedl moj himeryczny email;

powinno byc CHimeryczny >>ch<<;

przepraszam,

A.

1. Data: 2003-07-23 20:52:23

Temat: Re: Szydelko- ale troche inaczej-pytanie?
Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Popatrz tutaj:
http://crochet.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?
site=http://members.aol.com/gandal195/patternpg.html
pozdr/Patty

1. Data: 2003-07-24 08:00:55

Temat: Re: Szydelko- ale troche inaczej-pytanie?Dziekuje-PEDANT...
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@h...com napisał(a):

> Popatrz tutaj:

Dziekuje Ci b. za te linki, to troche inne, niz to, o co mi chodzilo,
(dostalam, z linkiem do tzw. "Polish star", maila-za ktorego b. dziekuje).

Ale te wzorki podane przez Ciebie tez sa BARDZO LADNE!!!

I "inne" w dobrym tego slowa znaczeniu (pomijajac oczywiscie ich typowo
amerykanska kolorystyke...).

Pozdrawiam, serdecznie,

Anna

P.S.

Przeraza mnie czasami ilosc bledow ktore robie, mialo byc Chimeryczny i
Pedant.

1. Data: 2003-07-29 12:39:48

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A możesz powiedzieć publicznie jak to coś co opisujesz się nazywa?? z chęcią
też obejrzałabym co to takiego bo opis wyglądałnieźle :))

P.S. błędy pisząc na komputerze to normalka niestety więc się nie martw :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-07-29 14:53:21

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> A możesz powiedzieć publicznie jak to coś co opisujesz się nazywa?? z chęcią

> też obejrzałabym co to takiego bo opis wyglądałnieźle :))

No wlasnie - dalej nie wiem!

Wtedy w tym szpitalu, jakos o to nie zapytalam - b. ciezko chora Mama, ( a
jesli nawet, to po prostu nie pamietam, wez poprawke, ze minelo juz ponad 25
lat).

A po angielsku to sie nazywa "Polish star pattern". Tyle dowiedzialam sie od
przemilej grupowiczki ktora przyslala mi wiadomosc i odnosnik.

Annie's attic ma ksiazke ze wzorami, ktora sprowadze, ale to potrwa:-)))

Pozdrawiam,

Anna

witam po przerwie i prosbe mam ogromna :o)
test
do Lublinianek
do Ciotki Paszczaka
mała galeria