Dzień Babci :)

1. Data: 2005-01-21 14:29:56

Temat: Dzień Babci :)
Od: "Ewelina" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy jest przekonany ze jego Babcia jest najlepsza pod słońcem, ale ciekawi
mnie tak na serio jaka powinna być ta NAJ BABCIA ( np. ta która daje nam
pieniadze, czy ta która mówi nam ciagle ze nas kocha i rozumie, a moze ta
która opowiada nam az jakiś 1000 raz, już dla nas starą i nudną, historie
wojenną)?

Pozdrawiam!

Ewelina

PS. Wszystkim Babciom NAj, NAJ, NAJ.... !!!

1. Data: 2005-01-21 14:37:17

Temat: Re: Dzień Babci :)
Od: myszkof <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2005 15:29:56 +0100, Ewelina <e...@t...pl> napisał:

> Ka?dy jest przekonany ze jego Babcia jest najlepsza pod s?o?cem

a kto ci tak powiedział?
Ja do swojej babci nie żywie żadnych uczuć, poza tym, że mnie drażni.
Rozumiem, że jest chora i to ją usprawiedliwia teraz... Ale co z tym
czasem kiedy nie była chora? Czym ją mogłam wtedy usprawiedliwić?
niczym
nie kocham mojej babci i lepiej by było gdyby jej nie było

--
Katarzyna

1. Data: 2005-01-21 14:37:24

Od: "kalif" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

naj naj a ja jaj

kazda babcia musi byc inna zeby bylo oryginalnie prosze pani ;] nie ma o
czym mowic ;)

1. Data: 2005-01-21 15:15:27

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewelina napisał:
> Każdy jest przekonany ze jego Babcia jest najlepsza pod słońcem, ale ciekawi

Przepraszam, że ośmielę się spytać

Kto wam powiedział, że macie obchodzić dzień babci i czemu jesteście
temu posłuszni?

Jak uważacie?

Czemu jesteście posłuszni takim narzuceniom? Jak to czujecie?

1. Data: 2005-01-21 15:22:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kto wam powiedział, że macie obchodzić dzień babci i czemu jesteście
> temu posłuszni?

Józef Tkaczuk.

> Czemu jesteście posłuszni takim narzuceniom? Jak to czujecie?

Bo Józef Tkaczuk Rzondzi.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-21 15:36:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie dlatego że w kwesti której zabrania się myśleć. ODPOWIEDŹ JEST
> OCZYWISTA?

Nie dlatego.
Obchodzimy dzień babci bo kazał nam Józef Tkaczuk. Słuchamy Józefa Tkaczuka
bo on Rzondzi. Czy te dwa zdania proste są zbyt trudne byś je zrozumiał ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-21 15:37:52

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo Józef Tkaczuk Rzondzi.

A nie dlatego że w kwesti której zabrania się myśleć. ODPOWIEDŹ JEST
OCZYWISTA?

No jest nasza nauka też! To nie jest osobna sprawa, inna kateroria,
której nie należy mieszać do innych pojęć! O której najlepiej nie mówić
i siedzieć cicho i przepraszać, że wogóle się temat poruszyło!

1. Data: 2005-01-21 16:42:56

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus Tkaczuk

1. Data: 2005-01-21 17:59:52

Temat: Re: Dzien Babci :)
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesus Tkaczuk

w skrócie - JeT.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-21 20:22:45

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Każdy jest przekonany ze jego Babcia jest najlepsza pod słońcem,

Ja o mojej tak nie uważam :]

> [...]
> która opowiada nam az jakiś 1000 raz, już dla nas starą i nudną, historie

Najlepsza byłaby taka, która nie oceniałaby kogoś na podstawie jego
pieniędzy i była uczciwa. Taka, która byłaby dobrym człowiekiem. Po prostu

Jak kiedyś będę babcią, nie chcę być taka, jak moja.
Możecie myśleć, że jestem okrutna :]
Nietoperek

[nauka] Wykształcona żona to zdrowy mąż
[nauka] Małżeństwo jest korzystne dla obu płci
samobójstwo..!!!
fajna stronka
Wołanie o pomoc?