Dzień Kobiet

11. Data: 2005-03-10 15:26:09

Temat: Re: Dzień Kobiet
Od: "T.N." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaszycha napisał(a):
> Tyle tu było o Walentynakch a o Dniu Kobiet, nic?
> Jak tam obchody w Waszych/ naszych rodzinkach

Cóż, dałem kwiatki jednej osobie, chociaż uważam, że z takimi głupotami
już dawno powinno się skończyć. Przynajmniej na taką skalę.

T.N.
P.S. Dlaczego kobieta ma nogi?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
- Żeby nie zostawiała śladu jak ślimak.

12. Data: 2005-03-10 17:00:01

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 8 Mar 2005 23:37:28 +0100, siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> pisze:

>Jakoś mojej rodzinie Klara Zetkin nie jest bliska, więc nie obchodzimy
>podobnie jak 1 maja i rocznicy Rewolucji Październikowej.

I pewnie zamiast 15 grudnia zaczęłaś obchodzić 29 stycznia :-)))
To tak jak ja... (co pewnie widać po sygnaturce).

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

13. Data: 2005-03-10 21:41:12

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow
kropka pl a t...@t...zmyłka> napisał w wiadomości
> I pewnie zamiast 15 grudnia zaczęłaś obchodzić 29 stycznia :-)))

eeeeee.... Ja też obchodzę 29 stycznia :) (bom Wodnik ;) )

pozdrawiam

Monika (lekko przytłoczona sprawami zawodowymi)

Rozwód
[OT] proszę o pomoc w konfiguracji
[OT] Uprzejmie proszę o udział w anonimowej ankiecie.
schizofrenia - objawy
Podatek od alimentów...