Dzień dobry

1. Data: 2002-05-25 08:35:36

Temat: Dzień dobry
Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystając z wolnosobotniego poranka błąkam się po grupach dyskusyjnych, aż
trafiłam tu. I nagle... olśnienie! Przecież wszystko to, o czym tutaj
piszecie, sama "uprawiam" od wielu lat. Mówiąc słowami Wielkiego Brata:
JESTEM POD WRAŻENIEM atmosfery życzliwości, zrozumienia i chęci niesienia
wzajemnej pomocy, panującej wśród grupowiczek. Pozwólcie, że dołączę do
Waszego grona i będę dzielić się z Wami swoim doświadczeniem w robótkach
ręcznych. To tyle (na początek).
Pozdrawiam.
Iwona z Wrocławia.

1. Data: 2002-05-25 08:57:20

Temat: Re: Dzień dobry
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witamy w gronie nieszkodliwych maniaczek robótkowych :-)

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-25 08:59:02

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i cieszę się że dołączyłaś do naszego grona. Tutaj jest naprawdę
fajnie.

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-25 09:06:50

Od: "Ritta " <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Lorent <I...@i...pl> napisał(a):

> Korzystając z wolnosobotniego poranka błąkam się po grupach dyskusyjnych, aż
> trafiłam tu. I nagle... olśnienie! Przecież wszystko to, o czym tutaj
> piszecie, sama "uprawiam" od wielu lat.

Witaj wsrod swoich :-)

> Pozdrawiam.
> Iwona z Wrocławia.

Ja rowniez, Renata (Lublin)

PS. A myslalam, ze wszyscy jeszcze spia ;-) R.

1. Data: 2002-05-25 09:26:17

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy, witamy.
A może powiesz jaki rozdaj rękodzielnictwa uprawiasz?
Pozdrawiam
Ela0626
(Warszawa)

1. Data: 2002-05-25 09:54:11

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wzajemnej pomocy, panującej wśród grupowiczek. Pozwólcie, że dołączę do
> Waszego grona i będę dzielić się z Wami swoim doświadczeniem w robótkach

```````````````````````
Witaj, jesli jestes zupelna maniaczka, ktora dla wymarzonej robotki nie
doje/nie dospi/nie dosprzata/ nie wyprasyje itd, to sie tu bedziesz super
czula! :-)))

Grazyna z Gdyni

1. Data: 2002-05-25 10:29:11

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!!!
Pozdrawiam jaśminowo,kolorowo i slonecznie:)))
Pusia
/Białystok/

b...@p...onet.pl
GG 3050843

1. Data: 2002-05-25 11:04:54

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwólcie, że dołączę do
> Waszego grona i będę dzielić się z Wami swoim doświadczeniem w robótkach
> ręcznych. To tyle (na początek).
> Pozdrawiam.
> Iwona z Wrocławia.

Witamy na grupce:))

grzesiek

PS: czemu nie ma tu wiecej facetow :((( buuuu buuuu

1. Data: 2002-05-25 11:54:05

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grzesiek <g...@o...poczta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acnr3v$87p$...@g...uci.agh.edu.pl...

> Witamy na grupce:))
>
> grzesiek
>
> PS: czemu nie ma tu wiecej facetow :((( buuuu buuuu

Ty sie Grzesiek wez i sie przyznaj, czy tylko czytujesz nasza grupe, czy tez
Sam cos robisz recznie (tym razem bez podtekstow, hehehe)

Ilona

1. Data: 2002-05-25 12:51:08

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

">
> Ty sie Grzesiek wez i sie przyznaj, czy tylko czytujesz nasza grupe,

obecnie tylko czytuje bo nie mam czasu na nic poza praca dyplomowa

czy tez
> Sam cos robisz recznie

ale moze kiedys na emeryturze.... :))

(tym razem bez podtekstow, hehehe)

:)))

> Ilona

pozdrawiam grzesiek
lublin/krakow/gorlice

pytanie lingwistyczne
wiem, że głupie pytanie
II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)
ostatnia wieczerza
Nowe na serwerku - 2002.05.24