Re: Dzień dobry

61. Data: 2003-11-23 19:56:53

Temat: Re: Dzień dobry
Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:003001c3b118$0a2600a0$964a4cd5@d3h6c1...

> o recepturze z jablkiem nigdy nie slyszalem
> ja dodaje sporo majeranku

To dodaj jeszcze usmażonej cebulki i /troszeczkę!/ utartej renety . Zjedz
szybko, bo nietrwałe, ale wyborne.

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

62. Data: 2003-11-23 20:56:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> To dodaj jeszcze usmażonej cebulki i /troszeczkę!/ utartej renety . Zjedz
> szybko, bo nietrwałe, ale wyborne.
:)
cebulka i skwarki sa zawsze
a tylko tych jablek nie znalem
ale poprosze Zoneczke nastepnym razem
hehe
wlasnie jej wspomnialem
ze dawno nie bylo smalcu
:)
aha
smalec musi byc wytopiony ze sloniny
ktora sie kroi wlasnorecznie
w gotowej zmielonej masie do kupienia w stoiskach miesnych
bardzo czesto dodawany jest loj
:((((
a poza tym skwareczki nie takie ksztaltne
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

63. Data: 2003-11-24 08:28:33

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Prawda, prawda.
A te renety /bo kwaśne i nie rozgotowują się/, to na grubej tarce i trochę
podsmażyć osobno. No i dodawać na koniec ostrożnie, bo wykipi!

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

64. Data: 2003-11-26 17:11:35

Temat: Odp: Dzień dobry
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpakfb$c8i$...@a...news.tpi.pl...

> W Pyrlandii gotują kartofle w "koszulkach".

Co gotujemy?

Elfir

65. Data: 2004-01-14 17:46:34

Temat: Odp: Konfitury z płatków róż
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpa45q$j8q$...@a...news.tpi.pl...

> P.S. Ostatnio czytałam jakieś wynurzenia ogrodnika zza oceanu, który
> twierdził, że krety nie lubią rycyny. Można im pchać do nor fragmenty
roślin
> rącznika lub wlewać sam olej. Skuteczność - taka jak pozostałych cudownych
> sposobów na pozbycie się kreta:-)

Ja znam jedyny cudowny sposób na kreta ale jako że jest Rok Kreta to jeszcze
mu darowałam i nie testowałam na nim. Na razie produkuję miksturę i czekam
końca marca.
Uwaga ! Palacze! (:-)
Zebrać zawartośc popielniczki popiół i niedopałki do słoika zalać wodą.
Zakręcić i kisic przez tydzień lub więcej, po czym wlać to pachnidło do nor
krecich. Zapewniam Was, żaden kret tego nie wytrzyma ... a Wy palący się
trujecie (:-).
Sposób sprawdzony na działce znajomych i cały rok ani jednego kopca.
Pozdrawiam - Jagoda
PS Tylko nie piszcie że namawiam do palenia . Można całą paczkę papierosów
zgnieść i do słoika ...

66. Data: 2004-01-14 18:19:52

Temat: Re: Konfitury z płatków róż
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Pozdrawiam - Jagoda
> PS Tylko nie piszcie że namawiam do palenia . Można całą paczkę papierosów

Ups, a ja tyle dobra wyrzucałam :(
Teraz już nic się nie zmarnuje :)

Pozdrawiam, Kaśka

67. Data: 2004-01-14 18:38:10

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Sposób sprawdzony na działce znajomych i cały rok ani jednego kopca.
> Pozdrawiam - Jagoda
> PS Tylko nie piszcie że namawiam do palenia . Można całą paczkę papierosów
> zgnieść i do słoika ...

Śmiem w to wątpić. Smrodu podłych petów nic nie zastąpi.
;-)))
pozdr. Jerzy

68. Data: 2004-01-14 19:25:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> wrote in message news:bu3vhc$o05$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zebrać zawartośc popielniczki popiół i niedopałki do słoika zalać wodą.
> Zakręcić i kisic przez tydzień lub więcej,

Taki przepis w watku "Konfitury z platkow roz"? :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz