Dzień inwalidów i niepełnosprawnych

1. Data: 2007-03-20 17:22:45

Temat: Dzień inwalidów i niepełnosprawnych
Od: "Adam R." <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Z "Panoramy Lubelskiej" (w innych mediach cisza) dowiedziałem się, że dziś
mamy Dzień inwalidów i niepełnosprawnych. Może ktoś z Was wie czym się różni
niepełnosprawny od inwalidy? W Wikipedii jest o tym o tym pierwszym.

Pozdrawiam,
Adam

2. Data: 2007-03-20 19:27:45

Temat: Re: Dzień inwalidów i niepełnosprawnych
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam R. wrote:
> Witam,

Może ktoś z Was wie czym się różni niepełnosprawny od inwalidy? W
> [...]

Tym samym czym teściowa od słońca ;). A może mają na myśli inwalidów
wojennych?

Pozdrawiam
Alkmina

3. Data: 2007-03-20 20:38:26

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam R." <a...@...biz> napisał w wiadomości
> [...]
> mamy Dzień inwalidów i niepełnosprawnych. Może ktoś z Was wie czym się
> różni niepełnosprawny od inwalidy? W Wikipedii jest o tym o tym pierwszym.
Niepełnosprawny to inwalida tak nazwany z zachowaniem "poprawności
politycznej".
Inaczej mówiąc niepełnosprawny to inwalida nobilitowany językowo.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

4. Data: 2007-03-20 23:03:02

Od: "Adam R." <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:etpgo4$ak2$1@inews.gazeta.pl...

> Niepełnosprawny to inwalida tak nazwany z zachowaniem "poprawności
> politycznej".
> Inaczej mówiąc niepełnosprawny to inwalida nobilitowany językowo.

No i dzień niepełnosprawnego zwanego też inwalidą przeminął:)

Miłej nocki,
Adam

5. Data: 2007-03-21 08:12:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.03.2007 00:03, użytkowniczka/użytkownik Adam R. napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:etpgo4$ak2$1@inews.gazeta.pl...

> No i dzień niepełnosprawnego zwanego też inwalidą przeminął:)

Może ogłosimy jeszcze:
- dzień kaleki
- dzień sprawnego inaczej
- dzień popaprańca
- dzień kulawego
- dzień na 4 kółkach (i nie jest to kierowca ani pasażer samochodu)
ma ktoś dziś jeszcze pomysły? :-/

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

PS. Frakcja z wisielczym humorem :)

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

6. Data: 2007-03-21 10:55:55

Temat: Re: Dzień inawalidów i nieperłnosprawnych :-)
Od: "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl soc Inwalidzi Szanowny(a)Zbigniew Andrzej Gintowt napisał(a), W
dniu 2007-03-20 21:38:

> Inaczej mówiąc niepełnosprawny to inwalida nobilitowany językowo.

Witam Panie Zbigniewie :)
mogę sobie to zdanie wpisać do sygnaturki jako definicje

--
PiotrM:)
"Rano mnie chwalą, wieczorem mnie ganią

7. Data: 2007-03-21 13:04:50

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na pl soc Inwalidzi Szanowny(a)Zbigniew Andrzej Gintowt napisał(a), W dniu
> 2007-03-20 21:38:
> mogę sobie to zdanie wpisać do sygnaturki jako definicje
Oczywiście, bardzo proszę, copyright nie ma :)

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

ON a Agencje Towarzyskie @ & Cichodajki
Na wózku pociągami przez Niemcy.
niepelnosprawni w pracy
zakopane bez barier ?
Płatny wychowawczy dla niepełosprawnej!!!Pomoc y