Dziewczyny, gdzie kupujecie bielizne?

1. Data: 2002-09-26 22:32:38

Temat: Dziewczyny, gdzie kupujecie bielizne?
Od: "ross" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od pewnego czasu kupuje swojej dziewczynie bielizne ktora mi sie podoba (jej
tez rzecz jasna) lecz w tej dziurze gdzie mieszkam nie ma zadnych porzadnych
sklepow poza zwyklymi pasmanteriami, gdzie zazwyczaj nic konkretnego nie
mozna dostac, wiec zaczalem szukac w sieci i znalazlem jeden fajny sklep:
http://www.www-moda.home.pl
ale tam przewazaja wyroby Triumph'a a na to mnie zbytnio nie stac. Czy
mozecie mi polecic jakies strony wirtualnych sklepow, ewentualnie w miare
dobre firmy z w miare dobrymi cenami (20-30 zl za stanik/majtki; 60-70 za
komplet) zebym mogl sam poszukac..?

Z gory dzieki i pozdrawiam
Patryk Rosiński
r...@i...net.pl

1. Data: 2002-09-27 05:03:26

Temat: Re: Dziewczyny, gdzie kupujecie bielizne?
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.biust.pl

| ewentualnie w miare
| dobre firmy z w miare dobrymi cenami (20-30 zl za stanik/majtki; 60-70 za
| komplet) zebym mogl sam poszukac..?

Watpie czy znajdziesz gdzies takie ceny :(

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-27 08:29:37

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Watpie czy znajdziesz gdzies takie ceny :(

Dlaczego? ja widzialam piekne kompleciki z Key za 56 zl. nie kupilam tylko
dlatego, ze nie bylo mojego rozmiaru, stanik z Key nie nosi sie wcale gorzej
niz ten z Triumpha, na ktory sie szarpnelam przy ostatniej wyplacie :)
A komplecik widzialam w sklepie takim "normalnym", nie internetowym.
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-27 10:39:04

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| niz ten z Triumpha, na ktory sie szarpnelam przy ostatniej wyplacie :)
| A komplecik widzialam w sklepie takim "normalnym", nie internetowym.

Ja mowilam o sklepach internetowych, nie widzialam tam zbyt wiele tanszych i
_ladnych_ biustonoszy (na www.biust.pl nie widzialam nic interesujacego z
Key, ale nie znam calej oferty z firmy wiec nie bede sie wypowiadac
ogolnie). A Triumpha tez nie nosze - za drogie.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-27 14:08:00

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Key, ale nie znam calej oferty z firmy wiec nie bede sie wypowiadac
> ogolnie). A Triumpha tez nie nosze - za drogie.

Zgadza sie. Ja szarpnelam sie na jeden za 56 zl i moge z reka na sercu
powiedziec, ze wcale nie nosi sie lepiej niz polski Key. Nosi sie tak samo.
A mowie to nie dlatego, ze akurat jestem ortodoksyjna wyznawczynia zasady
popieraj polski przemysl, tylko, ze akurat Key to jedna z niewielu firm,
ktora tak robi staniki, ze na mnie pasuja :))
Bo ja jakos nie moge niczego na siebie dobrac.
Ale jesli mowisz, ze w internetowych nie jest taniej, to ok, pewnie masz
racje, ja nie sprawdzalam :))
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-27 16:56:22

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Bo ja jakos nie moge niczego na siebie dobrac.
> Ale jesli mowisz, ze w internetowych nie jest taniej, to ok, pewnie masz

No to wazne pytanie?
Jaki masz rozmiar???
Bo mnie niestety tez nie stac na trumpha... ale nie dosc ze dostanie
rozmiaru typu E graniczy z cudem w polskich firmach to jesli juz jakis
kupisz to po 2 praniach biust wisi ci prawie przy pepku tak sie rozciaga.

1. Data: 2002-09-30 06:17:29

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmiaru typu E graniczy z cudem w polskich firmach to jesli juz jakis
> kupisz to po 2 praniach biust wisi ci prawie przy pepku tak sie rozciaga.

No widzisz pytanie i wazne i trudne :))
Normalnie mam 75B, ale:
-zalezy od firmy, bo rozne mierzylam i raz to 75 jest za luzne, a raz za
ciasne (mogliby sie w koncu jakos dogadac....)
- nie zawsze B, bo mam i A i jest identyczne co do wielkosci, a z Triumpha
kupilam teraz...70C no i jest dobry. Postanowilam przymierzyc cos
"nie-mojego" po wszystkich postach o Grochowskiej i innych rozmiarach niz
sie nosi w rzeczywistosci, no i dziala.

Wiec nie mam pojecia, jak to jest z tymi rozmiarami. Wg tabelek roznej masci
wychodzi mi jak nic 75B, a tu prosze...Dodam jeszcze, ze w tym sklepie
Triumpha mierzylam tez 70B i tez byl dobry, bo 75 mialo za duza miseczke (z
tej "linii").
Generalnie kieruje sie zasada, ze nie kupie, poki nie przymierze nie wiadomo
ilu egzemplarzy, wiec bielizniane zakupy ze mna trwaja zawsze potwornie
dlugo :))
A niby tak latwo dostac cos w tym rozmiarze, bo taki popularny ;)

Nie rzucil mnie na kolana ten Triumph. Raz sie szarpnelam, ale bede kupowac
tansze, bo nosi sie je dokladnie tak samo i w praniu tez sie identycznie
zachowuja. A, dodam na koniec, ze nigdy nie piore stanikow w pralce. Kiedys
mojej mamie wylecialy w praniu fiszbiny i wkrecily sie w beben :)

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-02 12:12:12

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

A, dodam na koniec, ze nigdy nie piore stanikow w pralce. Kiedys
> mojej mamie wylecialy w praniu fiszbiny i wkrecily sie w beben :)

Mi też wyleciał jeden ale się nie wkręcił. A piorę nadal w pralce z tym
że w siateczce do prania bielizny (można kupić na biust.pl), jak nie
miałam siateczki to wkładałam do poszewki od jaśka :).
--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

1. Data: 2002-10-06 13:21:15

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" <a...@n...net> napisał w wiadomości

> Mi też wyleciał jeden ale się nie wkręcił. A piorę nadal w pralce z tym
> że w siateczce do prania bielizny (można kupić na biust.pl), jak nie
> miałam siateczki to wkładałam do poszewki od jaśka :).
Ja nie mam siateczki i wkladam w poszewke od jaska. Zreszta sporo rzeczy
delikatniejszych tak piore. Chociazby maskotki.
Kropelka

1. Data: 2002-10-06 13:25:15

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rzucil mnie na kolana ten Triumph. Raz sie szarpnelam, ale bede
kupowac
> tansze, bo nosi sie je dokladnie tak samo i w praniu tez sie identycznie
> zachowuja.
Nie wiem czy sie identycznie zachowuja. Moze jak nie maja az tyle do
udzwigniecia. Ja mam rozmiar E i wszystkie "tansze" rozciagaja mi sie bardzo
szybko.
A tansze pisze w "" poniewaz nie uwazam ze Triumph jest az taki drogi.
Jeszcze raz powtorze ze wlasnie na Grochowskiej kupilam Triumpha za 46 zl.
czy to az tak strasznie odstaje od tych nizszych cen? Bo chyba niekoniecznie
mowicie o biustonoszach za 10 zl z placu tylko to takich kupowanych w
normalnym sklepie.
Triumph ma drogie tylko promowane kolekcje.. te ktore sa reklamowane itp
Kropelka

> Kruszynka

Tatuaż Henną
JOGA