Re: Dziewczyny, gdzie kupujecie bielizne?

From: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Dziewczyny, gdzie kupujecie bielizne?
Date: Sun, 6 Oct 2002 15:25:15 +0200

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:an8q9v$ct4$1@news.tpi.pl...

> Nie rzucil mnie na kolana ten Triumph. Raz sie szarpnelam, ale bede
kupowac
> tansze, bo nosi sie je dokladnie tak samo i w praniu tez sie identycznie
> zachowuja.
Nie wiem czy sie identycznie zachowuja. Moze jak nie maja az tyle do
udzwigniecia. Ja mam rozmiar E i wszystkie "tansze" rozciagaja mi sie bardzo
szybko.
A tansze pisze w "" poniewaz nie uwazam ze Triumph jest az taki drogi.
Jeszcze raz powtorze ze wlasnie na Grochowskiej kupilam Triumpha za 46 zl.
czy to az tak strasznie odstaje od tych nizszych cen? Bo chyba niekoniecznie
mowicie o biustonoszach za 10 zl z placu tylko to takich kupowanych w
normalnym sklepie.
Triumph ma drogie tylko promowane kolekcje.. te ktore sa reklamowane itp
Kropelka