Dziewczyny - pomozcie...

1. Data: 2004-11-23 15:12:36

Temat: Re: Dziewczyny - pomozcie...
Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@g...pl> wrote in message
news:coq0uv$g31$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ja pierdole, co za koszmar dzis mialem w nocy...

W necie pelno jest roznych sennikow, mozesz wyszukac jakie mial znaczenie
twoj sen. I podziel sie jak juz znajdziesz, moze byc zabawnie :-)

svenja

1. Data: 2004-12-03 15:32:30

Temat: Dziewczyny - pomozcie...
Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pierdole, co za koszmar dzis mialem w nocy...
Snilo mi sie ze mialem dwojke dzieci: syna (6 lat) i corke (tez 6 lat),
kazde z inna kobieta. Sen byl bardziej poswiecony synowi.
Nosilem go na rekach, chodzilem na czworaka po domu majac go na plecach, na
spacery, czytalem mu moje ksiazki (ksiazeczki) z dziecinstwa z serii:
"poczytaj mi ....mamo" i ciagle musialem mu odpowiadac na pierdolone
pytania, ktore zadaja bachory w tym wieku.
A najwazniejsze w tym wszystkim jest to, ze ten szczeniak byl taki, jak
bylem ponad 20 lat temu: wygadany, pyskaty, wszystkiego ciekawy i bystry
(ciekawe czy penisa pokazywal dziewczynom w przedszkolu) z tym, ze kazda z
tych cech i ktorych nie wymienilem posiadal w wiekszym stopniu.
Najgorsze, ze pamieram w snie, ten blysk w oku, ktory zapowiadal ze bedzie
to kawal bystrego sukinsyna.
Pierdole, nigdy nie bede mial dzieci, nigdy sie nie ozenie.
Single rzadza - tyle Wam powiem
Dobrze ze weekend, wali mnie wszystko, ide sie napic...
Niech sie skoncza te koszmary!
Chyba nie przespie sie juz z zadna kobieta - tylko lody i nic wiecej.
Jeszcze sobie narobie klopotow i bede musial takiego gnojka jak ja
wychowywac................
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-12-03 16:06:15

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba nie przespie sie juz z zadna kobieta - tylko lody i nic wiecej.
> Jeszcze sobie narobie klopotow i bede musial takiego gnojka jak ja

szkoda ,że twój ojciec tak nie myslał .
p.

1. Data: 2004-12-03 16:20:00

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> wrote in message

> szkoda ,że twój ojciec tak nie myslał .

Tak mamo

1. Data: 2004-12-03 21:44:45

Temat: Odp: Dziewczyny - pomozcie...
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:coq0uv$g31$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Chyba nie przespie sie juz z zadna kobieta - tylko lody i nic wiecej.
> Jeszcze sobie narobie klopotow i bede musial takiego gnojka jak ja

a co jesli juz taki na tym swiecie jest,a w pelni pokaze sie za 9
miesiecy???

1. Data: 2004-12-03 21:57:24

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pierdole, co za koszmar dzis mialem w nocy...
> Bluzgacz

a jakiej pomocy (jak w temacie) konkretnie oczekujesz?

1. Data: 2004-12-03 22:36:21

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 3 Dec 2004 22:57:24 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@i...net.pl> i powiedziała:

[..]
> a jakiej pomocy (jak w temacie) konkretnie oczekujesz?

A jakiejż? Że się zebrane tu panienki z dobrymi serduszkami rzucą
uprawiać seks oralny w celu polepszenia życia wnioskodawcy.

Zuzanka (ziew)
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-12-04 11:58:47

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ja pierdole, co za koszmar dzis mialem w nocy...
> Snilo mi sie ze mialem dwojke dzieci: syna (6 lat) i corke (tez 6 lat),
> kazde z inna kobieta. Sen byl bardziej poswiecony (...)

Pan Jacek chyba sie nudzi (biedny samotny singiel)

Prowokacji ogolnie mowimy TAK, ale nie tak bezsensownej....

1. Data: 2004-12-04 14:10:31

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"teia^^" <t...@N...pl> wrote in message

> a co jesli juz taki na tym swiecie jest,a w pelni pokaze sie za 9
> miesiecy???

Pozwe firme produkujaca spirale/pigulki antykoncepcyjne

1. Data: 2004-12-04 14:12:24

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beatka" <s...@i...net.pl> wrote in message

> a jakiej pomocy (jak w temacie) konkretnie oczekujesz?

Pocieszenia, dobrego slowa, przytulenia, poglaskania po glowie - najlepiej w
okolicach potylicy z bawieniem sie wlosami, talerza goracej zupy, bo nia ma
mi kto zrobic oraz buziaka na pozegnanie
--

Bluzgacz
GG:5015
skype: bluzgacz, na tlenie tez
gdzies pomiedzy innymi na:
http://psphome.dhtml.pl/uzytkownicy.html

Czy ktos uzywa kremów Merz Specjal?
kosmetyki w promocji!
tempore donna - czy ktoś widział?
w poszukiwaniu nowego zapachu...
pytanie o oryginalnosc perfum (nie za 70zl)