w poszukiwaniu nowego zapachu...

1. Data: 2004-12-03 09:39:47

Temat: w poszukiwaniu nowego zapachu...
Od: "Kaczka" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Czy możecie mi doradzić na co skierować swój nos w perfumerii.
Jestem raczej "stała w uczuciach" jeśli chodzi o zapachy... ale nadszedł
czas na zmiany! :-)
Opis słowny mi zazwyczaj niewiele mówi na temat zapachu, po prostu musze go
powąchać...ale niesposób przebrnąć przez wszystkie flakoniki na półce... ;-)
Do tej pory podobały mi się:
Pret a Porter, Coty
L'eau par Kenzo [niebieski, bo chyba jest ich więcej]
Summer, Gabriela Sabatini
Na co teraz powinnam zwrócić uwagę?
Z góry dzięki, pozdrawiam.

1. Data: 2004-12-03 10:16:07

Temat: Re: w poszukiwaniu nowego zapachu...
Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaczka" <k...@d...pl> napisał w wiadomości

> Opis słowny mi zazwyczaj niewiele mówi na temat zapachu, po prostu musze
go
> powąchać...ale niesposób przebrnąć przez wszystkie flakoniki na półce...
;-)
> Do tej pory podobały mi się:
> Pret a Porter, Coty
> L'eau par Kenzo [niebieski, bo chyba jest ich więcej]

Leau Par jest tylko jeden;),opakowanie sie zmienilo na przestrzeni ostatnich
dwochalbo trzech lat,ale zapach pozostal niezmieniony. Lubisz zapachy raczej
swieze,dyskretne,nieagresywne..moze nowa Nina Ricci "love in paris",tej
samej Pani(a raczej jej synow) Premier Jour Edp, Lacoste Pour
Femme,niezmiennie Angel Schlesser Femme(moim zdaniem to naprawde udany
zapach),Eclat Darpege Lanvin.
pzd:)

1. Data: 2004-12-03 18:30:54

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę że mamy podobne upodobania więc polecę Ci Glorię Cacharel.
Jola

pytanie o oryginalnosc perfum (nie za 70zl)
Basen a skóra twarzy
Dziwię się i chwalę
podkład
Preparaty do układania włosów