Dżinsy w VS - te amerykańskie rozmiary :-(

1. Data: 2008-02-08 11:29:58

Temat: Dżinsy w VS - te amerykańskie rozmiary :-(
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dżinsy sobie chciałam kupić w VS. I klops. Te ich rozmiary do niczego -
oznaczenia literowe nie odpowiadają polskim, a miarowe - wszystko w calach,
a ja chcę w centymetrach, no to poprzeliczałam na różne cale, a że cali
jest w ogóle kilka rodzajów, to wychodzi w każdym inaczej. Czyli nie ma jak
dopasować rozmiaru dla siebie.
Może kto wie, jakiego w końcu cala się używa w "UStaniech"???
Albo przynajmniej: jaki rozmiar w VS odpowiada polskiemu 38/40?
Nawet na Allegro sprzedający podają "tłumaczenie" rozmiarowe z
amerykańskiego na polski w przypadku konkretnych ubrań, ale boję się
zastosować to wprost do dżinsów...

2. Data: 2008-02-08 12:46:17

Temat: Re: Dżinsy w VS - te amerykańskie rozmiary :-(
Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nawet na Allegro sprzedający podają "tłumaczenie" rozmiarowe z
> amerykańskiego na polski w przypadku konkretnych ubrań, ale boję się

A co to jest VS?

38 to w innych rozmiarach 10 (ale nie wiem czy w GB czy w USA, czy tak
ogólnie)
40 = 12
42 =14 itd.

A i tak bym po prostu przymierzyła. Noszę ten sam rozmiar, co Ty (czyli
M/L), ale w Espricie nie mam pojęcia dlaczego wszystkie M'ki na mnie wiszą i
muszę brać S'ki. Widocznie mają zawyżone rozmiary.

JW

3. Data: 2008-02-08 13:07:17

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co to jest VS?

W junajted stejts? ;)

th

4. Data: 2008-02-08 13:10:09

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Feb 2008 13:46:17 +0100, Jagna W. napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co to jest VS?

Victorias Secret :-(

> 38 to w innych rozmiarach 10 (ale nie wiem czy w GB czy w USA, czy tak
> ogólnie)

No włąśnie u Amerykanów to jakoś inaczej jest, ich baby od sa grubsiejsze,
a chcą też nosić te eski i emki, jak my, Europejki ;-P

> 40 = 12
> 42 =14 itd.
>
> A i tak bym po prostu przymierzyła.

No tak, tylko że to wysyłkowa sprzedaż jest, a dżinsy ładne mają. Nie
jakieś tam rurki bez wcięcia w talii, które widzę w Levisie, Wranglerze
itp. ostatnio.

> Noszę ten sam rozmiar, co Ty (czyli
> M/L), ale w Espricie nie mam pojęcia dlaczego wszystkie M'ki na mnie wiszą i
> muszę brać S'ki. Widocznie mają zawyżone rozmiary.

Czyli chyba się nie odważę na internetowy zakup w VS :-(((

5. Data: 2008-02-08 13:26:22

Od: Djatri <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Jagna W. ..

> A i tak bym po prostu przymierzyła. Noszę ten sam rozmiar, co Ty (czyli
> M/L), ale w Espricie nie mam pojęcia dlaczego wszystkie M'ki na mnie wiszą i
> muszę brać S'ki. Widocznie mają zawyżone rozmiary.

Nie wiem czy dobrze rozumiem - w Espricie S'ka pasuje na osobę noszącą
rozmiar 38/40? W większości sklepów 38/40 to jest L, o czasami nawet XL.

Pozdrawiam,
Agni.
--
www.myspace.com/swingaffaire
: kiss my bass

6. Data: 2008-02-08 13:30:42

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Djatri pisze:
> Tako rzecze Jagna W. ..

> Nie wiem czy dobrze rozumiem - w Espricie S'ka pasuje na osobę noszącą
> rozmiar 38/40? W większości sklepów 38/40 to jest L, o czasami nawet XL.

W Polsce? Raczej nie. 38/40 to przewaznie S/M, w skrajnych przypadkach L.

th

7. Data: 2008-02-08 14:06:12

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Djatri" <d...@g...com> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy dobrze rozumiem - w Espricie S'ka pasuje na osobę noszącą
> rozmiar 38/40?

Tak i też się dziwię. Noszę 38/40 i w Espricie kupuję S'ki, bo większe
rzeczy na mnie wiszą. Najpierw myślałam, że to przypadek (w grudniu kupiłam
trzy bluzki), ale niedawno kupowałam kolejne ciuchy i też wzięłam S'ki. M'ka
była za luźna, L'ka jak worek. Jedynie spodnie pasowały M'ki, ale też w
pasie są luźnawe. Jednak tu się już w S'kę nie zmiesiłam ze względu na
biodra.

> W większości sklepów 38/40 to jest L, o czasami nawet XL.

Hmm... 38 to raczej przeważnie M, a 40 L.
Jedynie w Reserved zaobserwowałam, że ichnia M'ka to 40, a L'ka to 42.

JW

8. Data: 2008-02-08 14:46:56

Od: Djatri <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Theli ..
> 38/40 to przewaznie S/M, w skrajnych przypadkach L.

Gdzie?

Może doprecyzuję - mówię np o spodniach (no to ile mniej więcej takie
normalne 40 powinno mieć w pasie?), bo z "górami" to jest przeróżnie...
Może po jakichś dziwnych sklepach chodzę ;-)

Pozdrawiam,
Agni.

9. Data: 2008-02-08 14:55:55

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Może doprecyzuję - mówię np o spodniach (no to ile mniej więcej takie
> normalne 40 powinno mieć w pasie?),

Nie wiem ile powinno mieć faktycznie, ja mam w pasie ok. 70 cm. Piszę "ok.",
bo w niektóre dni mam 68 cm, w inne 70 cm, a w jeszcze inne 72 cm. I spodnie
38/40 są na mnie dobre, w zależności od fasonu i sklepu.
W ogóle z rozmiarówką to jest dziwna sprawa i najlepiej po prostu
przymierzać i tyle. Z ciekawostek - w Tatuum raz kupuję T-shirty i
bawełniane bluzki z dlugim rękawem w rozmiarze 36, a innym razem ... 42! A
figurę mam niezmienioną od lat i raczej proporcjonalną. Ichniejsze kurtki
biorę tylko 40-42, ale już spodnie spokojnie 38. Jeszcze nigdzie nie
spotkałam się z tak pokręconą rozmiarówką.

JW

10. Data: 2008-02-08 14:56:31

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Djatri pisze:
> Tako rzecze Theli ..
>
> Gdzie?

Wszedzie :)

> Może doprecyzuję - mówię np o spodniach (no to ile mniej więcej takie
> normalne 40 powinno mieć w pasie?), bo z "górami" to jest przeróżnie...
> Może po jakichś dziwnych sklepach chodzę ;-)

Moze to ja po dziwnych chodze, ale nie zdarzylo mi sie jeszcze, zeby XL
bylo na mnie dobre, zazwyczaj S/M, pojedyncze sztuki XS i L. Jesli cos
jest dobre z numerycznych rozmiarow, to 36-40.

th

skuteczne odchudzanie
skuteczne odchudzanie
skkuteczne odchudzanie