Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)

91. Data: 2007-10-24 05:57:06

Temat: Re: Dziś nikt mnie tu miło nie zakoczył ;-)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> ktoś mi podłożył pluskwę?...

Coś Ty taki nerwowy? Nie mogę sobie powyobrażać?
;-P

--
XL wiosenna

92. Data: 2007-10-24 05:59:11

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> babom się zawsze podoba wkurzony facet
> są wniebowziete gdy potrafią wybić kogoś
> ze spokoju, wiedzą wtedy że mają na takiego
> wpływ, a co za tym idzie czego się mogą po
> nim spodziewać...

A jasne :-)
Zobaczysz, Marka będę miała też w garści, jak... :-DDDDDDD

--
XL wiosenna

93. Data: 2007-10-24 10:23:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jasne :-)
> Zobaczysz, Marka będę miała też w garści, jak... :-DDDDDDD

Ale widzisz -żeby mieć kogoś w garści
to delikwent musi nie wiedzieć że tak uważasz...[zresztą tylko uważasz]
Jak podejrzewa choc że sobie pogrywasz i ty podejrzewasz że on podejrzewa
to nici z...twojej przyjemności...oraz trzymania w garści...

94. Data: 2007-10-24 10:24:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...lupuliną jest ;-)

masz wiec zapasowy nick...

95. Data: 2007-10-24 10:26:18

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> babom się zawsze podoba wkurzony facet
> są wniebowziete gdy potrafią wybić kogoś
> ze spokoju, wiedzą wtedy że mają na takiego
> wpływ, a co za tym idzie czego się mogą po
> nim spodziewać...

Tak myślisz naprawdę czy się przekomarzasz
z Ikselką?

- JaKasia

96. Data: 2007-10-24 10:36:35

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> masz wiec zapasowy nick...

Moja babcia nazywała się Wilk :-DDDDD
Będę Wilczycą - hmmm....

--
XL wiosenna

97. Data: 2007-10-24 11:12:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:

> Tak myślisz naprawdę czy się przekomarzasz
> z Ikselką?
>
> - JaKasia

Kasiu, on tak chyba myśli. I słusznie myśli! - czyż odebranie komuś
spokoju nie jest już początkiem naszego wpływu? Dalszy jego rozwój - to
już tylko kwestia czasu i sposobności - i żeby nie było: wcale nie mysle
o seksie!
:-D

--
XL wiosenna

98. Data: 2007-10-24 13:58:36

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Oct 2007 07:57:06 +0200, Ikselka napisze:

> Coś Ty taki nerwowy?

na razie podejrzewam najwyżej sniffowanie, ciągnięcie za język,
ploty, itp. nerwowy to się mogę dopiero zrobić...

> Nie mogę sobie powyobrażać? ;-P

możesz, czemu nie

99. Data: 2007-10-24 14:48:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spokoju nie jest już początkiem naszego wpływu? Dalszy jego rozwój - to
> już tylko kwestia czasu i sposobności - i żeby nie było: wcale nie mysle
Ciicho! Nie gaś Kati!
Ona próbuje naprawić to coś spipcyła ;P

100. Data: 2007-10-24 14:49:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora